Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorLinka, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:37Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49492en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29382
dc.description.abstractDiploma darba mērķis bija izpētīt, kā stāsti var veicināt pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņu izpratni par vērtībām angļu valodas nodarbībās. Darba tēma tika izvēlēta tāpēc, ka autors uzskatīja, ka vērtībizglītībai ir svarīga loma bērnu audzināšanā, tā palīdz veidot pieklājīgus sabiedrības locekļus. Pēdējos gados vecāki un izglītības iestādes ir sākuši diskusijas par vērtībizglītības nozīmi. Autors veica atsevišķa gadījuma pētījumu un izmantoja stāstus angļu valodas nodarbībās pirmskolā, lai veicinātu skolēnu izpratni par vērtībām, trīs mēnešus garumā. Tika konstatēts, ka stāstu stāstīšana ir veiksmīga metode, lai mācītu ļoti jaunus audzēkņus. Autors secināja, ka stāstu un uzdevumu izmantošana ne tikai paaugstināja audzēkņu informētību par vērtībām, bet arī veicināja viņu izpratni par to nozīmi.en_US
dc.description.abstractThe Aim of the Diploma Paper was to study how storytelling can contribute to raising learners’ awareness of values in English classes pre-school. The theme of the Paper was chosen because the Author found that values education has an important role in children’s upbringing, it helps to form decent members of society. Recent years parents and educational institutions have started discussions about the importance of values education. The Author conducted a case study and used storytelling in English lessons in pre-school to raise learner’s awareness of values over the period of three months. It was found that storytelling is a successful method for teaching very young learners. The Author concluded that using storytelling along with activities benefited not only to raising the learners’ awareness of values, but it contributed to their comprehension of the importance of values.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectVērtībasen_US
dc.subjectVērtībizglītībaen_US
dc.subjectStāstu stāstīšanaen_US
dc.subjectļoti jauni audzēkņien_US
dc.subjectpirmsskolaen_US
dc.titleStāsti pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņu vērtību izpratnes veicināšanai angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeStorytelling to Raise Learners' Awareness of Values in English Lessons in Pre-schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record