Unity daudzlietotāju spēle ar neautoritatīvu servera risinājumu
Author
Cibankovs, Jevgēnijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bārzdiņš, Guntis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Daudzlietotāju spēles ir ļoti populāras mūsdienās, un viena no pieejam šādu spēļu tīkla strukturēšanā ir neautoritatīva servera risinājums. Neautoritatīva servera risinājumiem nav viena noteikta servera, kurš kontrolē visu spēles loģiku – spēles loģika tiek kontrolēta uz pašu spēlētāju ierīcēm, un katrs spēlētājs pats kontrolē darbības un to rezultātus.
Darba mērķis ir izveidot stabilu un drošu daudzlietotāju spēli ar neautoritatīva servera risināju, izmantojot Unity spēļu dzini.
Darbā ietvaros tika izstrādāta daudzlietotāju spēle ar neautoritatīva servera risinājumu. Darbā tiek apskatītas un risinātas ar spēles izstrādi saistītas problēmas un jautājumi - tīkla arhitektūras, komunikācijas problēmas, eksistējošo risināju piemērotība, sinhronizācija starp spēlētājiem, tīkla datu optimizācija, drošība. Multiplayer games are very popular nowadays, and one approach to structure a network in such games is non-authoritative server. In non-authoritative server solution there isn't one dedicated server, which controls all game logic – games logic is controlled on players devices and each player controls actions and they results.
The aim of thesis is to build stable and secure multiplayer game with a non-authoritative server solution, using Unity game engine.
The multiplayer game with a non-authoritative server solution was developed as the result of this thesis. Thesis describes and solves problems and questions related to games development – networking architecture, communication problems, existing solution suitability, synchronization between players, network data optimization, and security.