Satura mārketings un tā izmantošana tūrisma nozarē
Author
Slišāne, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Kristīnes Slišānes maģistra darba tēma ir „Satura mārketings un tā izmantošana tūrisma nozarē”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt satura mārketinga attīstības potenciālu, izmantošanas iespējas, un esošo situāciju satura mārketinga izmantošanā Latvijas tūrisma nozares uzņēmumu vidū.
Darbā izmantotās datu ieguves metodes ir mārketinga ekspertu intervijas un tūrisma nozares uzņēmumu mārketinga speciālistu aptaujas. Darba izstrādes procesā izmantoti un analizēti 53 avoti - aktuāla informācija no interneta resursiem, 34 zinātniskās literatūras avoti, profesionālo žurnālu raksti un publikācijas.
Maģistra darba izstrādes laikā autore izpētījusi un secinājusi, ka satura mārketings Latvijas tūrisma nozarē netiek pietiekami izmantots, uzņēmumu izpratnes trūkuma un resursu nepietiekamības dēļ.
Darba apjoms: 93 lpp., 22 attēli, 2 tabulas un 8 pielikumi. The title of Kristīne Slišāne’s master paper is “Content Marketing and Its Use in Tourism Industry”. The aim of the master paper is to study the development potential of content marketing, its use opportunities and the current situation in the use of content marketing in tourism industry in Latvia.
Methods of data acquisition used in the master paper are interviews of marketing experts and questionnaires of marketing specialists of tourism industry enterprises. During the writing of the master paper 53 sources had been used and analyzed – topical information from the Internet sources and 34 scientific literature sources, professional magazines articles and publications.
During the writing of the master paper the author has been studied and concluded that content marketing in Latvian tourism industry are not being used enough due to lack of comprehension of enterprises and shortage of sources.
The research contains 93 pages, 22 images, 2 tables and 8 appendices.