• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšana preses izdevumu reklāmrakstu veidošanas praksē: ietekme uz žurnālistu profesionālajām identitātēm

Thumbnail
View/Open
309-50263-Alksne_Krista_ka11065.pdf (1.504Mb)
Author
Alksne, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Dreijere, Vita
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšana preses izdevumu reklāmrakstu veidošanas praksē un to ietekme uz žurnālistu profesionālajām identitātēm. Darba mērķis ir noskaidrot kā žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšana reklāmrakstu veidošanas praksē ietekmē žurnālistu profesionālās identitātes. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aplūkota lauka teorija, pievēršot uzmanību žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšanai. Bakalaura darba empīriskā daļa ietver divus pētījumus. Pirmkārt, daļēji strukturētas intervijas ar žurnālistiem, kuri piedalās reklāmrakstu veidošanas praksē. Otrkārt, kvantitatīvā kontentanalīze 15 drukātajos preses izdevumos. Bakalaura darba galvenie secinājumi pauž, ka reklāmrakstu veidošana ietekmē žurnālistu profesionālās identitātes, izmainot arī to, kā praksē tiek realizētas žurnālistu profesionālās lomas, vērtības un normas.
 
The topic of the bachelor thesis is about the fusion of journalism and advertisement fields in advertorials making process in the press and the impact on journalists’ professional identities. The aim of this thesis is to investigate how the process of making advertorials impacts journalists’ professional identities. The thesis consists of three parts: a theoretical part, methodology and research. The theoretical part first examines the field theory, includint journalism and advertisement fields fusion. While in empirical part of this thesis is comprised of semi-structured interviews with journalists who write advertorials, and the content analysis of advertorials in 15 printed press. The research indicated that the advertorials making process impacts journalists’ professional identities, changing also how journalists use their professional roles, values and norms.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30080
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV