"Facebook" "patīk" un "dalīties" reklāmas: auditorijas pētījums un uzņēmuma "Drogas" un "Adrenaline Tan" pieredze
Author
Caune, Signija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “ “Facebook” “patīk” un “dalīties” reklāmas: auditorijas pētījums un uzņēmuma “Drogas” un “Adrenaline Tan” pieredze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka lietotāji piedalās konkursos, tikai, lai iegūtu vēlamo balvu.
Bakalaura darba teorētisko daļu veido sociālie tīkli, sociālo tīklu lietotāji, sociālo tīklu mārketings, iesaistīšanās, interaktivitāte un motivācija.
Darba mērķi ir saprast lietotāju motivāciju piedalīties “Facebook” “patīk” un “dalīties” konkursos, uzzināt, ko kopumā lietotāji domā par šīm reklāmām, un kādēļ uzņēmums “Drogas” un “Adrenaline Tan” izvēlas šāda veida kanālu, kurā reklamēties.
Mērķu sasniegšanai tiks izmantotas divas metodes- intervijas un aptauja. Bachelor thesis “ “Like” and “share” as advertising tools in “Facebook”: audience research and experience of “Drogas” and “Adrenaline Tan” ” consists of theoretical, methodological and empirical parts of the study and demonstrates that users participate in contests only to get desired prise.
The theoretical part consists of social networks, users of social networks, social media marketing, engagement, interactivity and motivation.
The goals of this work are to understand users’ motivation to participate in “Facebook” “like” and “share” contests, find out what users generally think of these advertisements and why company “Drogas” and “Adrenaline Tan” choose this kind of channel in which put advertisements.
In order to reach these goals, two methods will be used- interviews and survey.