Show simple item record

dc.contributor.advisorFernandez Gonzalez, Manuel Joaquinen_US
dc.contributor.authorGonzalez Urrea, Jimenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:02Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:02Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47714en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30171
dc.description.abstractIkkatrs skolotājs mūsdienu skolā sastopas ar dažādām grūtībām. Skolotāji pastāvīgi meklē labākos risinājumus, kā atbalstīt skolēnus mācību procesā. Viens no šiem līdzekļiem ir dzimumu diferenciācija izglītības apguves procesā. Dzimumu diferenciācijas rezultātā mācības tiek organizētas, ņemot vērā dzimuma atšķirības un īpatnības. Mācīšanās procesā svarīga ir uzmanība un līdzdalība. Pusaudžu gados, kas ir emocinonāli nestabils laiks bērna personības attīstībā, kad pusaudzis kļūst par nobriedušu personību, svarīgi ir organizēt mācību vidi tā, lai samazinātu dažādus nestabilitāti veicinošus aspektus, kā arī samazināt iespējamās neuzmanības iemeslus. Diferenciējot mācību vidi pēc dzimuma principa, ir iespējams veiksmīgāk nodrošināt mācības, samazinot traucējošos aspektus.en_US
dc.description.abstractEducation is a continuous challenge that faces every teacher. We must constantly seek better ways of teaching to help students acquire a range of knowledge. A very positive way in which a suitable environment is created so that students can acquire this knowledge is single-sex education. This form of education takes into account the different rhythms of each sex to get the best possible performance. There are two important attitudes in learning: attention and participation. The teenage period is a period of emotional instability that requires personal maturity, if the teen has an environment that helps to reduce the reasons for instability and distraction, he will achieve this maturation. The environment created by single-sex education is a very positive environment for this purpose.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectDzimumu diferenciācija izglītībaen_US
dc.subjectPusaudžu vēcumsen_US
dc.subjectMācīšanās processen_US
dc.subjectUzmanībaen_US
dc.subjectLīdzdalībaen_US
dc.titleDzimumdiferencētas izglītības ietekme uz mācīšanās procesa kvalitāti meitenēm pusaudžu vecumā no 13-15 gadiemen_US
dc.title.alternativeThe Influence of Single Sex Education in the Learning Process of Teenage Girlsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record