Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Inetaen_US
dc.contributor.authorVaite-Gulbe, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:03Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:03Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47925en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30175
dc.description.abstractDiplomdarba temats: „Dramatizācijas rotaļa, kā saskarsmes veicinātāja 4 – 5 gadus veciem bērniem.” Darba autore: Liene Vaite – Gulbe Darba zinātniskā vadītāja: Mag. paed.Ineta Aizporiete Darba apjoms: Diplomdarbs sastāv no 54. Lpp., tai skaitā 3. tabulas. Izmatoti 36. informācijas avoti. Darbā analizēti saskarsmes jēdzieni, 4 – 5 gadu vecu bērnu attīstības īpatnības, kā arī dramatizācijas rotaļas nozīmīgums 4 – 5 gadus vecu bērnu saskarsmes veicināšanā. Apkopotas dramatizācijas rotaļas, kas veicina saskarsmi, kuras tika pārbaudītas praksē. Atslēgas vārdi: 4 – 5 gadu veci bērni, saskarsme, dramatizācijas rotaļa. Pētījuma mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pamatot dramatizācijas rotaļu nozīmi 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes veicināšanā. •Pētījuma uzdevumi: Aplūkot dramatizācijas rotaļu galvenos aspektus pētāmā jautājuma kontekstā: •Izzināt saskarsmes jēdziena būtību, nozīmi bērnu audzināšanā; •Noskaidrot 4-5 gadus veca bērna personības attīstības veidošanās iezīmes. •Praktiski izzināt 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes veicināšanas iespējas dramatizācijas rotaļās. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskā: •Psiholoģiski – pedagoģiskās un fizioloģiski – anatomiskās literatūras analīze, saistot to ar pētāmo problēmu. 2. Empīriskā: •Bērnu novērošana; •Pedagoģiskās situācijas •Aptauja •Pedagoģiskā darbība Pētījuma bāze: •Ādažu novada pirmsskolas izglītības iestādes “X” 5.grupas 14 bērni. Pētījuma darbības norises laiks no 2014.gada novembris līdz 2015.gada februārim.en_US
dc.description.abstractDiploma theme: "Dramatization and Theatrical Play as Communication Facilitator for 4 to 5 Year-Old Children." The author: Liene Vaite - Gulbe Scientific leader: Mag. Paed. Ineta Aizporiete Scope of Work: Diploma consists of 54. p., including 3. tables. Used during 36. sources of information. The study provides analysis of communication concepts of 4-5 old child development, its characteristics and importance of dramatization and theatrical games in communication of 4 to 5 years old childrens. In summary, it was practically proven that dramatization and theatricality games encourage communication. Key words: 4 - 5 years old children, communication, dramatization and theatrical play. The research objective: the role of theoretical study and practical basis for dramatization and theatrical play in promoting communication of 4-5 year-olds. Research tasks: • Analyse the concept of communication and its importance in child development; • Characterize the development of personality of 4-5 year-old children. • Explore the possibility of enhancing communication of 4-5 year-old children with dramatization and theatrical play. Research methods: 1. Theoretical: • Psychological - pedagogical and physiological - anatomical literature analysis, linking it with the research problem. 2. Empirical: • Baby monitoring; • Pedagogical situation; • Poll; • Pedagogical activities. The research base: • Ādaži preschools "X" 14 children of 5th group. The research activities took place from November 2014 to February 2015.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subject4 – 5 gadu veci bērnien_US
dc.subjectsaskarsmeen_US
dc.subjectdramatizācijas rotaļaen_US
dc.titleDramatizācijas rotaļa, kā saskarsmes veicinātāja 4 – 5 gadus veciem bērniemen_US
dc.title.alternativeDramatization and Theatrical Play as Communication Facilitator for 4 to 5 Year-Old Childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record