6-7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītbīas iestādē
Author
Brizga, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma tēma: 6 – 7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē.
Pētījuma mērķis: izpētīt 6 – 7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē.
Diplomdarbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 28 vienībām, 9 pielikumiem.
Pirmajā nodaļā ir veikta priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās teorētiskā analīze.
Otrajā nodaļā izskaidrots 6 – 7 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums.
Trešajā nodaļā analizēta priekšstatu par lielumiem un mēriem pedagoģiskā pieredze.
Ceturtajā nodaļā aprakstīta 6 – 7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem sekmēšanas eksperimentālā pārbaude.
Pētījuma laikā ir atbildēts uz pētījuma jautājumu. The topic of the research: formation of perception of sizes and measures at the age of 6 and 7 in a preschool educational institution.
The aim of the research: to examine formation of perception of sizes and measures at the age of 6 and 7 in a preschool educational institution.
The Diploma Paper consists of an introduction, 4 chapters, conclusion, list of literature and sources with 28 items, 9 appendices.
The first chapter deals with a theoretical analysis regarding formation of perception of sizes and measures.
The second chapter provides characteristics of the age group of six – and seven – year – olds.
The third chapter analyzes teaching experience in relation to perception of sizes and measures.
The fourth chapter deals with an experimental examination of development of perception of sizes and measures at the age of 6 and 7.
The research question has been answered during the study.