Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorKrūmale, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:08Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:08Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49220en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30197
dc.description.abstractLīgas Krūmales diplomdarba tēma ir „Galda spēļu principi kā mācību metode mākslas vēstures apgūšanā mākslas skolās”. Darba mērķis ir pārbaudīt galda spēļu principu kā mācību metodes iespējas, to plusus un mīnusus, apgūstot mākslas vēsturi un mākslas valodas pamatus mākslas skolās. Darbā analizēta spēļu nozīme un pielietojums mācību procesā mūsdienu izglītības sistēmā, īpašu uzsvaru liekot uz galda spēlēm, to dažādību un pielāgošanas iespējām mākslas vēstures tematikai. Darba sākumā aplūkotas pedagoģijas teorijas, kuru principos var balstīt uzskatus par mācību procesu, kurā spēlei kā mācību metodei būtu piemērota vieta, kā arī apkopotas jaunāko pētījumu atziņas. Darba ietvaros adaptētas divas galda spēles, un veikta spēļu aprobācija. Secināts, ka galda spēles ir efektīva mācību metode kombinācijā ar citām metodēm. Darbam ir 7 nodaļas, 13 apakšnodaļas un 7 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe topic of Līgas Krūmale`s diploma work is „Board game principles in study process of art history in art schools”. The aim of this study is to explore educational possibilities of different board game principles in study process of art history and language of art in art schools. This study analyses the meaning of games and its application in the modern learning process, particularly board games, their multiplicity and ability to adapt within art history themes. Introduction of this study presents pedagogical theories which offer principles that support using games as a method in educational process, as well as summary of new researches. There are two board games adapted within this study and game approbation has been made. Concluded, that board games used together with other methods are very efficient in the study process. This study consist of 7 chapters, 13 sub-chapters and 7 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectgalda spēlesen_US
dc.subjectmācību processen_US
dc.subjectmākslas vēstureen_US
dc.subjectmākslas skolasen_US
dc.titleGalda spēļu principi kā metode mākslas vēstures apgūšanā mākslas skolāsen_US
dc.title.alternativeBoard Game Principles in Study Process of Art History in Art Schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record