Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorDūne, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:58Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:58Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47463en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30349
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas kultūras tūrisma aktualitāte un tūrisma tendences mērķa tirgū – ārzemju studenti”. Mērķis ir analizēt ārzemju studentu ceļošanas paradumus un interesi par kultūras tūrismu Latvijā. Darbā aprakstīta strauji augoša tendence, kas skar Latvijas izglītības sistēmu un kurai ir multiplikatora efekts: ārzemju studentu skaita pieaugums Latvijas augstākās izglītības iestādēs. Pasaulē strauji pieaugoša tendence ir novērojama arī tūrisma tirgū: arvien vairāk ceļo gados jauni tūristi un studenti. Kā viens no biežāk sastopamākajiem ceļošanas mērķiem ir studijas ārvalstīs un to ietvaros veikt braucieni. Pasaules tūrisma tirgū ir novērojama tendence, ka tūristi arvien vairāk ceļojuma laikā tiecas saņemt unikālu pieredzi, kas saistīta ar ceļojuma galamērķa iepazīšanu caur kultūras tūrismu. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma par kultūras tūrisma teorētiskajiem aspektiem un kultūras tūrisma analīzi Latvijā un pasaulē, pētījuma par kultūras tūrisma aktualitāti un tūrisma tendencēm mērķa tirgū – ārzemju studenti, kā arī no secinājumiem, priekšlikumiem un pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe name of this Bachelor`s thesis is „The topicality of cultural tousims in Latvia and tourism trends in a target market – foreign students”. The main objective of this paper is to analyse travelling habits and interest about cultural tourism of foreign students in Latvia. The paper describes the developing trend, which also influences the system of education in Latvia and which has a multiplier effect: the growth of number of foreign students in Latvia. Worldwide there has been a new trend in a tourism market: young people and students travel more and more often. One of the main reasons for travelling is to study in a foreign country. The trend of receiving a unique experience through cultural tourism while travelling has become more and more topical as well. Bachelor thesis consists of theoretical literature summary on the theoretical aspects of cultural tourism and the analysis of cultural tourism in Latvia and worldwide, the research on the topicality of cultural tousims in Latvia and tourism trends in a target market – foreign students, conclusions, proposals and annex.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectkultūras tūrismsen_US
dc.subjectjauniešu tūrismsen_US
dc.subjectkultūras tūrisma produktsen_US
dc.subjecttūrismsen_US
dc.subjectārzemju studentu ceļošanas tendencesen_US
dc.titleLatvijas kultūras tūrisma aktualitāte un tūrisma tendences mērķa tirgū - ārzemju studenti.en_US
dc.title.alternativeThe topicality of cultural tourism in Latvia and tourism trends in a target market - foreign students.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record