Studentu folklora Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātē
Author
Siliņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Stauga, Jolanta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Studentu folklora Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātē” veikts sociālo grupu pētniecības laukā. Pētījuma centrā – Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātes studentu vidū pastāvošā folklora un tradīcijas.
Darba mērķis – ar anketēšanas metodi un padziļinātu studentu daiļrades izpēti sociālajos tīklos apzināt un salīdzinošā aspektā raksturot studentu folkloru Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātē, uzmanību vēršot uz dažādiem tās specifiku veidojošiem faktoriem, tradīcijām un studentu vidē funkcionējošajiem mutvārdu un rakstveida folkloras tekstiem.
Darba pirmajā nodaļā studenti raksturoti socialo grupu pētniecības aspektā, uzmanību vēršot uz internetu kā mūsdienu studentu folkloras izplatītāju. Otrajā nodaļā sniegts LU HZF studentu portretējums un iezīmētas šīs fakultātes studentu tradīcijas, savukārt trešajā nodaļā raksturota studentu folklora žanriskajā un tematiskajā raksturojumā. The Bachelor Thesis ‘’Student folklore in Faculty of Humanities of University of Latvia’’ was done in the field of social group research. Focus of the research – the existing folklore and traditions among the students of University of Latvia in Faculty of Humanities.
Objective of the bachelor thesis – to identify and characterize in a descriptive manner the student folklore of Faculty of Humanities in University of Latvia with the usage of questionnaires and an in - depth analysis of student creation in social networks. Particular focus was devoted to exploration of different forming factors of the folklore’s distinctiveness, tradition and operating verbal and written folklore texts.
In the first part of the work students are characterized in the aspect of social group research with pointing out the internet as the distributor of contemporary student folklore. The second part contains LU HZF student portrait and traditions of this faculty. In the third part the student folklore is described in its genre and thematic character.
Key words – folklore, social group, students, traditions, internet, context