Spēliskošana-spēļu elementu pielietojums uzņēmumā "Rimi".
Author
Tālešs, Frenks
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dimante, Džineta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma problēmas būtība ir izprast spēliskošanas lomu uzņēmumā „Rimi”. Spēliskošana fokusējas uz spēles elementu un spēles domāšanas izmantošanu ne-spēles kontekstā, lai iesaistītu un motivētu lietotājus. Pētījuma mērķis ir identificēt spēliskošanas lomu uzņēmumā „Rimi”, izpētīt kādi spēles elementi tiek izmantoti.
Galvenie rezultāti tika iegūti izpētot uzņēmuma „Rimi” mājaslapu un ar teorētiskā literatūras palīdzību. Kā viens no būtiskākajiem secinājumiem ir tas, ka uzņēmums „Rimi” izmanto vairākus spēles elementus. Research main focus was to explore gamification role in company „Rimi”. Gamification is about using games elements and game thinking to engage and motivate people in non game setting. Research objective was to identify gamification aspect in the company, to find out what game elements were used in the company.
Main results were gathered researching company’s „Rimi” homepage and using theoretical materials. One of the main conclusions was that company „Rimi” uses many game elements.