Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andris
dc.contributor.authorKustovs, Viktors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:01:45Z
dc.date.available2016-01-31T02:01:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51827
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31419
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīti primārie jeb tieši ar pasūtījumu izpildi saistītie biznesa procesi mēbeļu nozares uzņēmumā „RIPO Fabrika”. Darbā identificēti vairāki problēmaspekti šī uzņēmuma biznesa procesos. Galvenokārt tie saistīti ar nepietiekamu savstarpēju koordināciju starp dažādām uzņēmuma struktūrvienībām pasūtījumu pieņemšanas gaitā, kas nereti rezultējas ražošanas ceha pārslodzē, kā arī – ar pieeju, kas neļauj savlaicīgi identificēt kļūdas ražošanas procesā. Tas neveicina sadarbību ar klientiem un rada zaudējumus pašam uzņēmumam. Lai risinātu šos problēmjautājumus, autors piedāvā risinājumus trīs galvenajos blokos – ieviest informācijas sistēmu, kas ļauj koordinēt pasūtījumu pieņemšanu un apstrādi, izveidot pieeju savlaicīgai kļūdu identificēšanai, kā arī veikt tehnoloģiskos uzlabojumus uzņēmuma konkurētspējas saglabāšanai.
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on primary business processes in the furniture production company “RIPO Fabrika” and problem aspects therein. Mainly they are related to insufficient coordination among various divisions of the company when clients’ orders are taken, resulting in overload of the production plant, as well as – to an approach not allowing timely identification of mistakes during the production process. That does not contribute to a good client service and creates losses to the company. As a solution author proposes three main improvements – introduction of an information system facilitating better coordination with clients’ orders; introduction of a new approach allowing timely identification of mistakes; as well as having technological improvements maintaining overall competitiveness of the company.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectBiznesa procesi
dc.subjectProcesu uzlabojumi
dc.subjectLean
dc.subjectKaizen
dc.subjectEfektivitāte
dc.titleBiznesa procesu inovācija ražošanas kvalitātes un efektivitātes pilnveidei uzņēmumā "RIPO Fabrika"
dc.title.alternativeInnovation of business processes for improvement of production quality and efficiency in the company "RIPO Fabrika" Ltd
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record