Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorVoronka, Ļubova
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:20Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51604
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31481
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Logoritmikas izmantošana vārda krājuma paplašināšanā bērniem vecumā no 2 līdz 3 gadiem. Bakalaura darba autore: Ļubova Voronka. Zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Egija Laganovska. Darbā apkopota teorija par bērnu attīstības fiziskajām, kognitīvajām, emocionālajām īpatnībām un vārdu krājuma veidošanos vecumā no diviem līdz trīs gadiem, kā arī par iespējām vārdu krājuma palielināšanā izmantot logoritmiku. Apkopotā un analizētā teorija tika izmantota, lai atrastu interesantu pieeju bērnu vārdu krājuma paplašināšanā, pedagoģiskā procesā izmantojot logoritmiku. Lai pārbaudītu bakalaura darba hipotēzi „2 – 3 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšana ir veiksmīgāka, ja tiek ievērotas bērna vecumposma un vārdu krājuma attīstības individuālās īpatnības, un ja bērnu krājuma paplašināšanā tiek izmantota logoritmika”, tika veikti pedagoģiskie novērojumi ar mērķi noskaidrot katra bērna attīstības īpatnības. Pētījumam autore pielietoja rotaļas metodi, lai noteiktu divgadīgu bērnu vārdu krājumu, un vingrinājumu kopumu ar logoritmikas elementiem, kurus pielietot pedagoģiskā izmēģinājuma darbībā. Ar anketēšanas palīdzību tika noskaidrota respondentu – bērnu vecāku – zināšanas par logoritmikas jēdzienu un tās nozīmi bērna vārdu krājuma paplašināšanā. Veiktais empīriskais pētījums ļāva secināt, ka logoritmikas izmantošana pedagoģiskā procesā var būt efektīva metode vārdu krājuma paplašināšanā bērniem vecumā no 2 līdz 3 gadiem.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s work is: Speech therapy rhythmic use to expand vocabulary of 2 – 3 years children. The author: Lubova Voronka. The supervisor of studies: Mg. paed. Egija Laganovska. At work a theory is summarized for the early childhood development physical, cognitive , emotional features and in a word stock appear age from two to three years, as also for possibilities in a word stock increase to use speech therapy rhytmic. The summarized and analysed theory was used, let find in a word stock of children of interesting approaches exstend, in a pedagogical process using speech therapy rhytmic. Let check a bachelor work hypothesis „ word stock of 2 – 3 years old children enrich is more successful, if early childhood age stages and word stock development individual features are noticed, and if used speech therapy rhytmic reaches in early child a word stock expend, the pedagogical supervisions were executed with the purpose of to find out development of each child features. An author applied a game metchod research, let determine the word stock of two – three yeares children, and totality of exercises with speech therapy rhythmics elements, to apply that in theaction of the pedagogical test. With a questionnaire help was found out respondent – childrens parents – know for a speech therapy rhythmic concept and her sign in words stocks of child extend. The executed empiric research allowed to draw conclusion, that speech therapy rhythmics use in a pedagogical process can be an effective method in word stock exstend children in age from 2 to 3 yeares.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlogoritmika
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectpaplašināšana
dc.subjectbērni no 2 līdz 3 gadiem
dc.titleLogoritmikas izmantošana vārdu krājuma paplašināšanā bērniem no 2 līdz 3 gadiem vecumā
dc.title.alternativeSpeech Therapy Rhythmic Use to Expand Vocabulary of 2 – 3 Years Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record