"Digitālo mācību materiālu izmantošanas pieredze obligātās pirmsskolas izglītības programmas īstenošanā"
Author
Grosgale, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās bērni aug informatīvi bagātā un mainīgā vidē un tehnoloģiju izmantošanas iespējas bērniem veidojas kā pašsaprotama daļa no apkārtnes, kurā viņi dzīvo. Arvien vairāk pirmsskolas izglītības iestādēs ir pieejami tehniskie mediji- dators, interaktīvā tāfele, projektors, audio, video atskaņotājs. Svarīga ir pedagoga nostāja, vēlme un prasme lietot tehniskos medijus, kā arī vērtēt digitālo mācību materiālu saturu un to iekļaut mācību procesā atbilstoši ,,Integrētās mācību programmas sešgadīgiem bērniem” (Valsts izglītības satura centrs, 2012) uzdevumiem. Šie jautājumi tiek pētīti autores kvalifikācijas darbā ,,Digitālo mācību materiālu izmantošanas pieredze obligātās pirmsskolas izglītības programmas īstenošanā”. Nowadays the children from their first days live in very fast and changing world. They spend their days in close connection with different technologies and a lot of information around them. This environment is the factor they acquire, accept and use technologies easily. Different types of media (computers, active boards, audio and video recorders) have been brought in preschool as everyday learning aids. The role of the preschool teachers, their attitude, skills and ability to acquire the new technologies, interactive learning aids is very important in everyday pedagogical process. All these components carry out the content of curriculum „The integrated learning curriculum for six year old children” (National Centre for Education, 2012). The use of technologies in everyday teaching and learning proceses are observed in the qualification work „The expierence of digital learning aids use in compulsary preschool education curriculum” by the author.