Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorVoroņins, Aleksandrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:01:35Z
dc.date.available2016-02-06T02:01:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51820
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31611
dc.description.abstractUzņēmumi, kas izmanto lojalitātes programmas un pastāvīgi analizē iegūtos datus, atzīst, ka lojalitātes programma sniedz peļņas pieaugumu un palīdz stiprināt tirgus pozīciju. Izanalizējot dažādu nozaru uzņēmumu piemērus, darba autors ir konstatējis, ka lojalitātes programmas ieņem svarīgu lomu pārtikas mazumtirdzniecības, ēdināšanas uzņēmumu, banku un finanšu uzņēmumu, kā arī pasažieru aviopārvadājumu nozarēs, turklāt tās pozitīvi ietekmē tādus faktorus, kā esošo klientus saglabāšana, klientu lojalitātes palielināšanās, padziļinātas zināšanas par saviem klientiem un mārketinga izdevumus samazināšanās.
dc.description.abstractThe enterprises, which use the loyalty programs and analyse the obtained data on regular basis, admit that the loyalty program provides for increase on income and strengthening of position in the market. The analysis of companies’ examples from different branches has allowed the author stating that the loyalty programs are of great importance for the conpanies in food retailing, public catering, banking and finances, as well as passenger transportation airline services branches; moreover, the loyalty programs have positive influence on the factors as retention of existing clients, increasing of the client’s loyalty, deep knowledge about the clients and diminishing of marketing expenses.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectlojalitātes programma
dc.subjectdaudzpartneru lojalitātes programma
dc.subjectpatērētāja vērtīgums zīmolam
dc.subjectpārejas izmaksas
dc.titleLojalitātes programmas loma un ietekme uz uzņēmējdarbību.
dc.title.alternativeThe role and the influence of loyalty programs on entrepreneurship.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record