Windows 10 reklāmas kampaņas lokalizācijas analīze Latvijā 2015. gadā
Author
Strogonova, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Windows 10 reklāmas kampaņas lokalizācijas analīze Latvijā 2015. gadā” tiek pētīta Microsoft korporācijas veiktās globālās un lokalizētās integrētā mārketinga komunikācijas zīmola Windows 10 virzīšanai Latvijas tirgū. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Teorijas daļā ir veikts literatūras apskats par komunikācijas modeļu veidiem, integrētā mārketinga teorijām, apskatīta reklāmas kampaņas veidošanas un efektivitātes mērīšanas teorija, kā arī zīmolu globālā komunikācija. Metodoloģijas daļā tiek aplūkotas darbā izmantotās pētnieciskās metodes. Empīriskajā daļā tiek apskatīts paveikto integrēto mārketinga komunikāciju kopums, analizēti dati par zīmola Windows 10 reklāmas kampaņu, kā arī aprakstīti veiktās interneta anketēšanas rezultāti. The aim of work “Windows 10 advertising campaign localization analysis in Latvia in year 2015” is to inquire both global and local integrated marketing communications Microsoft corporation to promote the brand Windows 10 into Latvian market. Bachelor paper consists of three parts: theory, metodology and practical part. Theoretical part consists of literature review of communication models types, integrated marketing theory, advertising campaign creation and efficiency measurement, as well as brand global communication. In methodological part research methodes used in the bachelor paper are viewed. In practical part accomplished integrated marketing communication set is viewed, data about advertising campaign analyzed and the online survey results are described.