Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorPretet, Greg Jean-Pierre
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-17T02:01:13Z
dc.date.available2016-02-17T02:01:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51878
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31734
dc.description.abstractMūsdienās viss ir vērsta uz inovāciju. Ja mēs skatāmies uzmanīgāk jauninājumiem, tā saistīta ar radīšanu kā evolūcija un procesu dzīvē, kas noved, kā arī citu sugu, pastāvēt. No ekonomiskā viedokļa patērētājs būs pirkt preci vai pakalpojumu, ja tās īpašības ir kaut kas atkal vai pievilcīgs, tikai, vai tas ir vai šķiet, ka jauns vismaz iegūt mūsu uzmanību. Visā pasaulē, uzņēmumiem un uzņēmējiem ir pilnībā izprata šo parādību un tas kopš tirdzniecisko apmaiņu sākumstadijā. Kopš tā laika uzņēmums piedzīvoja lielu attīstību tautsaimniecībā un zinātnē. Pēc piecpadsmit gadus pavadīja divdesmit pirmajā gadsimtā, inovāciju nekad nav bijis tik ātri, un, šķiet, lai apturētu. Tas ir iemesls, kāpēc inovācijas procesu tagad tiek uzskatīta par daudziem komerciālajiem uzņēmumiem galvenais elements. Pēc pārdomu vairākas grupas, ekspertu un lielu naudas summu tika veltīta īpašiem pētījumiem, mēs tagad zināt nedaudz vairāk par šo kāroto recepti...
dc.description.abstractNowadays everything is innovation oriented. If we are taking a closer look at innovation, it is related to creation as an evolving and a living process that led us as well as other living species to exist. From a business point of view, a consumer will purchase a product or a service if its characteristics have something new or appealing, it just has to be or appear new to at least catch our attention. Worldwide, companies and entrepreneurs have completely understood this phenomenon and thus since the first stammering of commercial trade. The tremendous development of economy and science has taken the whole society to a next step of expectation. After fifteen years spent into the twenty first century, innovation has never been so fast and seems to not stop racing the clock. This is why the innovation process is as a key component for many business entities. After many group thinking, expert and significant amount of money spent on specific research, we now know a little bit more about this coveted recipe...
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecthuman resources
dc.subjectinnovation
dc.subjectinterclustering
dc.subject‘intrapreneurs’
dc.subjectsocial capital
dc.titleCilvēkresursu ietekme organizācijas inovācijas procesā.
dc.title.alternativeHuman Resources influence within organizations' innovation process.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record