• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Krīžu vadība viesnīcu nozarē – iesaistīto pušu attiecību vadības pieeja

Thumbnail
View/Open
298-52755-Zech_Nicola.Martina_nz11017.pdf (2.691Mb)
Author
Zech, Nicola Martina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rigerts, Andris
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Promocijas darbs veltīts krīžu vadības procesiem viesnīcu nozarē - nozarē, kas joprojām lēni īsteno dziļas un strukturētas krīžu vadības koncepcijas. Ņemot vērā daudzveidīgās sadarbības iespējas ar viesnīcu organizācijām un attiecīgi ar to iesaistīto pušu grupām, izstrādāts integrēts krīžu vadības modelis viesnīcu nozarei , balstoties gan uz teorētiskajiem pamatiem, gan empīriskajiem atklājumiem, kas gūti, analizējot ekspertu intervijas, kā arī iesaistīto pušu aptaujas. Modelis ļauj izvairīties no trūkumiem un neatbilstībām, kas atklātas starp literatūrā par krīžu pārvarēša nu pieejamo informāciju un status quo, respektīvi – īpašajām prasībām attiecībā uz viesnīcu nozari. Atslēgas vārdi: viesnīcu nozare, viesnīcu organizācija, krīžu vadība, iesaistīto pušu vadība, iesaistīto pušu attiecību vadība
 
This doctoral thesis focuses on crisis management proce sses within the hotel industry. In times of high competition in almost all destinations, categories and conceptions no opportunity of convincing guests as well as all other stakeholders of a trustworthy management shall be missed in order to gain competiti ve advantage. Each corporate crisis affects several or all stakeholder groups of the organisation – to a varying extent. Taking the manifold opportunities for co - operation of a hotel organisation and its respective stakeholder groups into consideration, an integrated crisis management model for the hotel industry is evolved and introduced. Keywords: Hotel industry, Hotel organisation, Crisis management, Stakeholder management, Stakeholder relationship management
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31846
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV