• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pēcstundas diskusija dabaszinātņu skolotāja refleksijas prasmes pilnveidei

Thumbnail
View/Open
299-55391-Sarcevica-Kalviske_Dina_ds07044.pdf (2.200Mb)
Author
Sarceviča-Kalviške, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Namsone, Dace
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
PĒCSTUNDAS DISKUSIJA DABASZINĀTŅU SKOLOTĀJA REFLEKSIJAS PILNVEIDEI. D. Sarceviča-Kalviške, zinātniskā vadītāja Dr. paed. Dace Namsone. Maģistra darbs, 83 lappuses, 9 attēli, 3 tabulas, 45 literatūras avoti, 12 pielikumi. Latviešu valodā. Refleksijas prasme ir būtiska skolotāja profesionālajā darbībā, lai skolotājs objektīvi izvērtētu savu pieredzi, izdarītu secinājumus un balstītu tajos savu tālāko darbību. Pēcstundas diskusija ir viena no metodēm, lai veicinātu refleksijas prasmes pilnveidi, tomēr trūkst pētījumu, kas atklātu pēcstundas diskusijas lomu saistībā ar dažāda līmeņa refleksijas prasmi, kā arī pēcstundas diskusijas vadītāja darbību lomu tajā. Gadījuma pētījuma ietvaros veikta divu Latvijā praksē pielietotu pēcstundas diskusiju pieeja, izvērtējot to uzbūves un pēcstundas diskusijas vadītāja darbību lomu dabaszinātņu skolotāja refleksijas prasmes pilnveidē. Pētījuma ietvaros veikti pēcstundas diskusijas novērojumi, daļēji strukturētas intervijas un dokumentu satura analīze. Analizēta pēcstundas diskusiju uzbūve, diskusijas vadītāja darbību veidi un saistība ar skolotāja virzīšanu uz refleksiju dažādos līmeņos, analizēta pēcstundas diskusiju ietekmējošu faktoru loma. Izstrādāti metodiskie ieteikumi pēcstundas diskusijas pielietojumam un atbalsta personas darbībai praksē. Key words: REFLECTION SKILLS, REFLECTION LEVELS, POST-LESSON DISCUSSION
 
POST-LESSON DISCUSSION FOR DEVELOPMENT OF TEACHERS’ REFLECTION SKILLS. D. Sarceviča-Kalviške, scientific advisor Dr. paed. Dace Namsone. Master thesis, 83 pages, 9 figures, 3 tables, 45 literature references, 12 appendices. In Latvian. Reflection skills are relevant for teachers’ professional activity in order to evaluate their experience, draw conclusions and base further actions on those. Post-lesson discussion is one of methods used to facilitate development of reflection skills but there is lack of research that reveals connection between use of post-lesson discussion and development of different reflection skill levels, as well as role of post-lesson discussion facilitator in this process. Case study of master thesis includes analysis of two post-lesson approaches practically used in Latvia. In terms of this research post-lesson discussion structure and role of discussion facilitator has been analysed. Research data were gathered using observations, semi-structured interviews and document content analysis. Post-lesson discussion structure, actions of discussion facilitator and their connection to reflection of different levels were analyzed. Methodical recommendations for effective use of post-lesson discussion and operation of post-lesson facilitator were developed. Key words: REFLECTION SKILLS, REFLECTION LEVELS, POST-LESSON DISCUSSION
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32102
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV