Dinamisku risinājumu ieviešana telekomunikāciju pašapkalpošanās sistēmas uzlabošanā
Author
Brēmers, Ronalds
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā skaidrots, kā tika pētīta un analizēta esošā telekomunikāciju uzņēmuma pašapkalpošanās sistēma un kā tā tika uzlabota. Tika identificētas vairākas problēmas, kas traucēja gan uzņēmuma darbiniekiem, gan klientiem, kas ir sistēmas lietotāji. Balstoties uz šiem trūkumiem, tika izveidotas prasības jaunajai sistēmai, kura tika sadalīta divās daļās, viena daļa optimizēta privātpersonām jeb klientiem ar salīdzinoši mazu lietotāju skaitu, otra daļa veidota pēc juridisku personu klientu vēlmēm un vajadzībām. Sistēmas servera daļas projektēšanas laikā tika izplānoti un beigās arī ievesti vairāki dinamiski risinājumi, kas atvieglo informācijas sistēmas uzturētāju darbu, ieviešot sistēmā izmaiņas, gan klientu iespēju tiešsaistē prognozēt savu nākamo rēķinu. Noslēgumā tika izpētīta un izanalizēta kāda ir jaunizveidotās sistēmas datu ieguves ātrdarbība un salīdzināta ar iepriekšējo risinājumu. The aim of this masters thesis, is to explain how the analysis of the current self-service system was done and how it was improved. Many problems were identified that interfered with the work of company employees and also with customers, who are the main users of this system. The business requirements of the new system were designed keeping the flaws of the existing system in mind. The system was split in two parts, one was optimized for natural persons, clients with relatively small user count, the other was designed primarily for the needs of juridical persons. There were several dynamic solutions planned and implemented, that made information systems support work easier when making changes to the system, and that allowed clients to predict their next bill in real-time. In conclusion, the performance of old and new systems was compared and analyzed.