Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorKļaviņš, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:13Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54526
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32391
dc.description.abstractMaģistra darbā „Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā”, darba autors apskata Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes logotipus zīmola identitātes aspektā. Darba tēma ir aktuāla kā no universitātes puses, tā arī no sabiedrības puses kopumā – universitātei ir svarīgi meklēt jaunus konkurences palielināšanas aspektus, lai piesaistītu potenciālos studentus, pamatojoties uz to, ka mērķauditorijas lielums pēc CSP datiem no gada uz gadu sarūk. Sabiedrība gūst no kvalificētiem studentiem un viņu profesionālās darbības, piemēram, jaunām inovācijām vai naudas apgrozījuma pieauguma, kas rezultējas nodokļu ienākumu palielināšanā valsts kasē. Maģistra darba mērķis ir ieteikumu un priekšlikumu izstrādāšana LU, RSU un RTU logo tēla uzlabošanai. Pirmajā daļā tiek aplūkota teorija par zīmola identitāti. Otrajā darba daļā tiek aplūkoti Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes logo un iezīmēta zīmolu identitāte. Trešās daļas ietvaros, autors apkopo nozares speciālistu viedokli un pilotaptaujas rezultātus, izvirzot secinājumu un priekšlikums. Darbs sastāv no 84 lapām, darbā ir 3 tabulas un 13 attēli. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola identitāte, zīmola tēls, zīmola asociācijas, logo
dc.description.abstractIn the master’s thesis „Logo analysis of Latvian largest universities into brand identity aspect” the author analyse University of Latvia, Rigas Tehnical University, and Rigas Stratind University logo in brand identity aspects. Theme of the master thesis is topical as from university side, as well as from the public side – to the university it is important to find new aspects of enhancing the competitiveness in order to attract potentional students on the basis of the fact that the target audience size according to CSP data from year to year is decreasing. Society benefits from qualified students and their professional work, such as new innovations or money turnover growth, whitch results in tax revenue to the treasury. The aim of master thesis is to develop recommendations and suggestions for the improvement of the LU, RTU, and RSU logo image. In first chapter there is literature review on brand identity. In the second chapter there is case studies of University of Latvia, Rigas Tehnical university and Rigas Stradins univeristy. In third chapter author review and combine expert views on subject and the author makes conclusions how to improve situation. Master thesis consists from 84 pages and there are 3 tables and 13 pictures. Keywords: brand, brand identity, brand image,brand asocioations, logo
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectzīmola tēls
dc.subjectzīmola asociācijas
dc.subjectlogo
dc.titleLatvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā
dc.title.alternativeLatvia's biggest university logo analysis of brand perspective
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record