Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorMaklere, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:13Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54613
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32393
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir “Merčendaizinga izmantošana zīmolu virzīšanā Latvijas apģērbu un to aksesuāru tirgū”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojieties uz teorijā iegūto informāciju un tās atziņām, uz ekspertu aptaujas un klientu anketas rezultātiem izpētīt zīmola virzīšanas spēku, vai tas ir apslēpts merčendaizinga kontekstā apģērbu un to aksesuāru tirgū kā to pasniedz maģistra darbā, izpētītā merčendaizinga teoriju un beigās izstrādāt, un sniegt priekšlikumus merčendaizinga pilnveidošanā. Darbs sastāv no trim nodaļām, kurās tiek izskatīta merčendaizinga teorētiskā puse, praktiskais ieskats konkrētos zīmols, kā arī ekspertu un respondentu aptauja par merčendaizingu. Darba apjoms ir 86 lappuses. Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā un tajā ir iekļauti 37 attēli un 2 tabulām. Atslēgvārdi: merčendaizings, vizuālais merčendaizings, plūsmas manipulācija, veicināt pārdošanu, vizuālais noformējums.
dc.description.abstractThe research topic of master thesis: “Brand promotion in Latvian clothing and accessories market by using merchandising”. The aim of thesis is based on theoretical information and insights, expert and client surveys result analysis, investigate brands driving force, is it hidden in clothing and it’s accessories shops, as merchandising context, research how it’s served in this masters work, investigate merchandising theory and in the ending develop and submit proposals for merchandising improvement. Thesis is written in three chapters, where we explore merchandising from theoretical side, practical side from one of the brands and two types of survey. Thesis contains 86 pages, is written in Latvian language and has 37 pictures and 2 tables. Keywords: merchandising, visual merchandising, flow manipulation, promote sales, visual display.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmerčendaizings
dc.subjectvizuālais merčendaizings
dc.subjectplūsmas manipulācija
dc.subjectveicināt pārdošanu
dc.subjectvizuālais noformējums
dc.titleMerčendaizinga izmantošana zīmolu virzīšanā Latvijas apģērbu un aksesuāru tirgū
dc.title.alternativeBrand promotion in Latvian clothing and accessories market by using merchandising
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record