Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorRode, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:02Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54955
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32939
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – „Patērniecības ziņojumi sporta žurnālu auditorijai: žurnālā "Sporta Avīze" publicēto reklāmu analīze”. Darba mērķi ir veikt žurnāla "Sporta Avīze" izpēti un analīzi, nosakot, kādi patērniecības ziņojumi tiek nodoti žurnāla auditorijai ar reklāmas palīdzību, un veikt izpēti, lai noskaidrotu, kā noteiktajā preses izdevumā ievietotās reklāmas ietekmē sporta žurnālu auditorijas patēriņa paradumus, kas veicina viņu identitātes konstruēšanās procesus. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatīti identitātes izpratnes un patērētājsabiedrības jēdzienu skaidrojumi. Skaidrots, kā tie ietekmē indivīda identitātes konstruēšanās procesus. Apskatīta reklāmas nozīme patēriņu paradumu veidošanā un žurnāli kā masu medijs, to ietekme uz auditorijas patēriņa paradumiem. Kā bakalaura darba praktiskās pētniecības metodes izvēlētas kvalitatīvā kontentanalīze un strukturētās intervijas.
dc.description.abstractTheme of bachelor thesis – „Reports of consumerism to sports magazine audience: analysis of advertisements published in the magazine "Sporta Avīze"”. The aim of the bachelor is to make the magazine "Sporta Avīze" research and analysis determining what consumerism messages are transferred to the magazine audience with advertisements and make research to find out how the press publication contains ads influence sports magazine audience consumption habits that contribute to their identity construction process. Bachelor thesis deals with the theoretical part of the identity and the consumer society concept explanations. Explained how they affect the individual's identity construction processes. Advertisements role making consumption habits and magazines as a mass media, their impact on the audience's consumption habits. As the bachelor's practical research methods are used qualitative content analysis and structured interviews.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectIdentitāte
dc.subjectPatērniecība
dc.subjectReklāma
dc.subject“Sporta Avīze”
dc.titlePatērniecības ziņojumi sporta žurnālu auditorijai: žurnālā "Sporta Avīze" publicēto reklāmu analīze
dc.title.alternativeReports of consumerism to sports magazine audience: analysis of advertisements published in the magazine "Sporta Avīze"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record