Sociālā pedagoga darbība sociālās korekcijas programmas īstenošanā
Author
Tuvikene, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Daces Tuvikenes diplomdarba tēma ir „Sociālā pedagoga darbība sociālās korekcijas programmas īstenošanā”. Tēmas izvēli noteikusi ieinteresētība sociālā pedagoga profesijai apgūtajām prasmēm, zināšanām un kompetencēm. Diplomdarba mērķis ir izpētīt sociālā pedagoga darbību sociālās korekcijas programmas īstenošanā. Teorētiskajā daļā sniegts socializācijas procesa un sociālās korekcijas raksturojums. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālā pedagoga darbību sociālās korekcijas programmās vispārizglītojošā un slēgta tipa mācību iestādē, modelēta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma, sociālā pedagoga, kā sociālās korekcijas klases audzinātāja darbības satura un realizēšanas izpētei Rīgas 41.vidusskolā. Atslēgvārdi: audzināšanas process, audzinātājs, kompetences, pašaudzināšana, socializācija, sociālā korekcija, vērtības. Author diploma work thesis theme is „Activity of the Social Pedagogue in Implementing Social Correction Programme”. Theme choice has been determined by interest in social pedagougue profession learned skills, knowledge and competences. The aim of diploma work has been chosen to explore how does socialpedagogical work has been realised in primary education at social adjustment. In theoretical part has been given socialization process and social adjustment characterisation. In practical part has made research comparing social pedagougue work realization at social adjustment program at comprehensive educational institution and at closed type educational institution. There have modeled socialpedagogical working program and done its approbation, social pedagougue, as social adjustment class teacher working content and its realization exploration in Riga 41. high school.