Sociālpedagoģiskā darbība pozitīvas līderības veicināšanā pamatskolas X 7.-9.klasēs
Author
Treimane, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs par tēmu „Sociālpedagoģiskā darbība pozitīvas līderības veicināšanā pamatskolas X 7.-9.klasēs” izstrādāts 2015./2016.m.g. vienā no Rīgas pilsētas pamatskolām. Darba mērķis bija izpētīt līderību pamatskolas 7.-9. klasēs, tās ietekmi uz klasi, kā arī izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu pozitīvas līderības veicināšanai konkrētajā skolā. Darba teorētiskā daļa sastāv no līderības raksturojuma un līderību ietekmējošo skolas sociālās vides faktoru raksturojuma un analīzes. Pētījuma praktiskā daļa sastāv no pētījuma par līderību 7.-9.klasēs, pētījuma analīzes un sociālpedagoģiskās darbības programmas pozitīvas līderības veicināšanā aprobācijas un analīzes. Sociālpedagoģiskā programma ietver sadarbību ar atbalsta personālu un skolotājiem, darbu ar skolēniem un novērošanu, kā arī rezultātu apkopojumu un analīzi. „Social Pedagogical Activity to Facilitate Positive Leadership in Grades 7 - 9 at Basic School X” carried out 2015./2016. in one of Riga city's primary schools. The goal of the thesis were to explore leadership of 7th-9th graders, influence to class, to develop and put inot a practise a socio-pedagogical activity program for promoting positive leadership. The theoretical part provides description of leadership and school’s social environmet factors that influences leadership characterization and analysis. The practical part consists of a research on leadership of 7th-9th graders at primary school. It includes development and implementation of a socio-pedagogical activity program for promotion positive leadership. Socio-pedagogical activity program includes cooperation with support staff and teachers, observation and work with children.