Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velga
dc.contributor.authorSiliņa, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:16Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55436
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33119
dc.description.abstractDiplomdarba “Kustības attēlojums itāliešu futūristu glezniecībā, tā iepazīšana vizuālās mākslas stundās 9. klasē” mērķis ir pētīt kustības attēlojumu futūristu glezniecībā un tā apgu-ves iespējas vizuālās mākslas stundās 9.klasē. Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta un četriem pielikumiem. Pirmajā daļā autore pēta futūrisma rašanās priekšnosacījumus, vēsturi, nozīmīgāko vir-ziena pārstāvju daiļradi, kā arī analizē kustības attēlojuma problēmu itāliešu futūrismā. Otrajā nodaļā pētīts pusaudžu vecumposms un izmēģinājuma darbības bāze, kā arī problēmu risināša-nas spēju attīstīšanas iespējas vizuālās mākslas stundās. Trešajā nodaļā ir aprakstīta uzdevuma kopas izveide, veiktās izmēģinājuma darbības norise, kā arī skolēnu darbu vērtēšana un analīze. Diplomdarba nobeigumā ir apkopoti diplomdarba izstrādes procesa laikā iegūtie rezultāti un secinājumi. Atslēgas vārdi: futūrisms, kustība, ritms, simultanitāte.
dc.description.abstractThe aim of the paper ‘Introducing Movement Representation in Italian Futuristic Painting in Lessons of Visual Art in Grade 9’ is to investigate the depiction of movement in the painting of the Italian Futurists, and to explore the potential learning opportunities for Grade 9 students. The paper consists of an introduction, three chapters, a conclusion, a list of sources and four appendices. The first chapter looks into the development of the Futurist movement, and most influential artists as well as their creative work, particularly the ways they managed to depict movement. The second chapter focuses on researching characteristics of teenage students and the development of problem solving skills in the context of art education. The third chapter is devoted to developing and analysing lesson plans, as well as reviewing and evaluating the works of students. In the conclusion the author highlights the outcomes of the research and educational process. Key words: Futurism, movement, rhythm, simultaneity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfutūrisms
dc.subjectkustība
dc.subjectritms
dc.subjectsimultanitāte
dc.titleKustības attēlojums itāliešu futūristu glezniecībā, tā iepazīšana vizuālās mākslas stundās 9. klasē
dc.title.alternativeIntroducing Movement Representation in Italian Futuristic Painting in Lessons of Visual Art in Grade 9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record