Projektu metode temata Klimats apguvē ģeogrāfijā pamatskolā
Autor
Andžāne, Sandija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Projektu metode temata Klimats apguvē ģeogrāfijā pamatskolā. Sandija Andžāne, darba vadītāja Dr. geogr., docente Gunta Kalvāne. Bakalaura darbs – 43 lappuses, 9 tabulas, 13 attēli, 23 literatūras avoti. Darba mērķisir noskaidrot projektu metodes izmantošanas iespējas ģeogrāfijas stundās pamatskolā temata klimats apguvē. Pētījuma ietvaros izstrādāti 5 projektu darbi par tematu klimats, aprobēti izglītības iestādē, veikta to analīze. Pētījumā secināts, ka skolēniem, izmantojot literatūras izvērtēšanu un praktisko darbošanos, ir lielāka izpratne par apgūstamo mācību tematu. The project method in mastering the subject Climate in elementary school geography. Sandija Andžāne, supervisor Dr.geogr. , assistant professor Gunta Kalvāne. Bachelor’s Thesis – 43 pages, 9 tables, 13 pictures, 23 sources. The aim of the study was to find out how the project method could be used in geography lessons in basic schools while studying the topic Climate. During the study five project works were developed based on the topic Climate that were used in educational institution and then thoroughly analyzed. The study conclusion was that pupils gained a better understanding of the topic by examining the literature sources and participating in practical work. In the study’s conclusion the pupils reviews were positive in regards to the project method.