Show simple item record

dc.contributor.advisorSemikins, Vladimirs
dc.contributor.authorMuzikants, Ādams
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:08:28Z
dc.date.available2016-07-04T01:08:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54612
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33302
dc.description.abstract“Galda futbola automatizācijā ar mikrokontrolieri un OData” ir lietu interneta (angliski – Internet of Things) sistēma, kas balstīta uz SAP HANA Cloud Platform tiešsaistes mākoņskaitļošanas sistēmas un SAPUI5 lietotnēm. Sistēmas mērķis ir uzskaitīt galda futbola spēles statistikas, izmantojot fiziskos sensorus, nodrošināt lietotājiem iespēju piereģistrēt savu vārdu statistikas uzkrāšanai, apskatīt kopējo spēļu statistiku un analīzi. Kopējā sistēmu apvieno sevī Python rakstītu galveno pārvaldītāju, kas strādā ar Raspberry Pi nolasot galda futbola spēles sensoru datus un nosūtot attiecīgo informāciju uz datubāzi, un trīs SAPUI5 sistēmas – galveno spēles kontrolieri, kas ļauj uzsākt spēles, novirza cilvēku uz reģistrāciju un attēlo spēles rezultātu spēlētājiem, sistēmas publisko lietotni, kas attēlo visas aktīvās spēles reāllaikā, kā arī kopējās spēļu statistikas, un sistēmas privāto lietotni, kas nodrošina spēlētāju reģistrāciju, individuālo statistiku apskati, datu maiņu. Šī darba ietvaros autors izstrādāja galveno Raspberry Pi sistēmu un privāto SAPUI5 aplikāciju. Projekta izstrāde notika pēc iteratīvās izstrādes metodoloģijas. Tā izstrādes procesā izmatotas SAP HANA Cloud Platform IoT tehnoloģijas un datubāžu pārvaldības sistēmas, SAPUI5, JavaScript, Python un OData datu apmaiņas metodes.
dc.description.abstract“Foosbal automatization using microcontroller and OData” is Internet of Things system that relies on SAP HANA Cloud Platform real-time cloud system and SAPUI5 applications. The purpose for the system is to gather information register foosball game goals and gather statistics using physical sensors built into game table with functionality of registering players name for the statistics and viewing the overall statistics and game analysis. The whole of system is composed of main physical controller written in Python running on Raspberry Pi that is reading foosball tables sensor data and handling all the logic for posting goal information to database, also three SAPUI5 applications – main logical controller that allows to start games, links to registration, shows goals in real-time, the public application which lets anyone view game progress together with overall statistics, and private application which is used to register to games and display personal game statistics paired with ability to change player data. In this qualification thesis the author developed main Raspberry Pi physical controller and private SAPUI5 application. The project was carried out following iterative model development methodology. In development following technologies were used - SAP HANA Cloud Platform IoT and database management systems, SAPUI5, JavaScript and OData data transfer protocol.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectSAPUI5
dc.subjectSAP HANA Cloud Platform
dc.subjectIoT
dc.subjectGalda Futbols
dc.subjectPython
dc.titleGalda futbola automatizācija ar mikrokontrolieri un oData
dc.title.alternativeFoosball game table automatization with microcontroller and oData
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record