Teātra un sabiedrības komunikatīvais diskurss 21. gadsimtā. Latvijas piemērs
Author
Abramoviča, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ulberte, Līga
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs “Teātra un sabiedrības komunikatīvais diskurss 21. gadsimtā. Latvijas piemērs” ir veltīts septiņu Latvijas teātru mārketinga aktivitāšu izpētei, procesos iesaistot dažādas auditorijas daļas. 21. gadsimts ir vērtējams par robežšķirtni starp tradicionālajiem komunikācijas veidiem, arvien vairāk pārvirzoties uz saziņu internetā un sociālajos tīklos. Darba ietvaros padziļināti pievēršoties pasākumu mārketinga teorijai, Latvijas teātru īstenotās mārketinga stratēģijas un rīkotie auditorijas piesaistes pasākumi vērtēti gan individuāli, gan savstarpēji, ņemot vērā arī papildu faktorus, piemēram, teātra izvietojumu, konkurenci un auditorijas segmentāciju. Iegūtie rezultāti ļauj izdarīt secinājumus par teātra īstenotajām mārketinga stratēģijām un daudzveidīgo pasākumu klāstu, kā arī noteikt auditorijas iesaistes iespējas tajās. The master thesis “Communicative Discourse of Theatre and Society in the 21st Century. The Case of Latvia” is a research of seven Latvian theatre organizations and their marketing activities, developing different audiences. 21st century has been defined as a time when traditional communication shifts to communication online and via social networks. This thesis views different marketing strategies theatres in Latvia use and organized audience development events individually and mutually, taking into accoung additional factors, for example, the geographical place of the theatre, competition and audience segmentation. The results allows to concude what are the marketing strategies theatres use and what events they create as well as define audience involvement in respective events.