Show simple item record

dc.contributor.advisorHamilton, Gareth Euan
dc.contributor.authorKacuba, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:10:23Z
dc.date.available2016-07-04T01:10:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55647
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33658
dc.description.abstractŅemot vērā, ka informācijas lietošanas process kļūst arvien aktuālāgs akadēmiskā un politiskā kotenstā, es piedāvāju analizēt šo jautājumu kontekstuāli, balstoties uz Burdjē (Bourdieu) habitus konceptu. Lietojot auto-etnogrāfiju, līdzdalīgo novērojumu, daļēji strukturētās intervijas un eksperimentālu vizuālo metodi, es parādu, ka habitus un tehnoloģijas ir labs sākumpunkts šāda veida pētījumiem, atklājot veidus, kā indivīdi izprot informācijas konceptu, konstruē mediju telpu ap sevi; spēj lietot informāciju stratēģiski, bet tajā pašā laikā rīkojas arī pus-automātiski un neapzināti. Taču kopējās sociālās ekspektācijas un nomācoši lielas informācijas apjoms noved indivīdus pie speciālām izvairīšanās stratēģijām, ko es saskatu kā habitus izmaiņu laikā.
dc.description.abstractAs the information becomes more topical issue on academic and political levels, I offer to analyze the process of obtaining information within the contextual aspects, based on Bourdieu’s concept of habitus. By using auto-ethnography, participant observation, semi-structured interviews and experimental visual method, I show that habitus and technology as the entry point for this issue is a truly useful perspective to reveal the way individuals understand the concept of information, construct the media space around themselves, use the media strategically but also semi-conscious and automatic at the same time. Yet, the social expectations and overwhelming amount of information leads to avoidance strategies that I recognize as the flux of habitus.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAntropoloģija
dc.subjectinformācij
dc.subjectBurdjē
dc.subjecthabitus
dc.subjectkapitāls
dc.subjecttehnoloģijas
dc.titleVai informācijas patēriņa modeļi ir pielietojami etnogrāfiskā pētījumā? Mainīgs habitus jauno mediju ērā
dc.title.alternativeAre models of information use applicable in ethnographic research? Changing habitus in the new media age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record