Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorZariņa, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:12:03Z
dc.date.available2016-07-04T01:12:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55194
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33961
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā”. Pētījuma problēma ir “Baltic Grand Prix rīkotāja nepietiekami efektīvā mārketinga komunikācijas izmantošana. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi mārketinga instrumenti tika izmantoti 24 gadu garumā, lai popularizētu un piesaistītu skatītājus apmeklēt “Baltic Grand Prix” un ieteikt efektīvākus mārketinga komunikācijas risinājumus. Mērķa sasniegšanai tika apkopota teorija par mārketingu komunikāciju, komunikācijas modeļiem un atgriezeniskās saites veidošanu. Tika veikta kontentanalīze, lai izanalizētu “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikāciju 24 gadu garumā. Tika veiktas dziļās intervijas ar pasākuma rīkotāju un Latvijas Sporta deju federācijas prezidentu. Skatītāju viedokļa analīzei, tika veiktas 8 strukturētās intervijas.
dc.description.abstractBachelor thesis is International Dancesport festival “Baltic Grand Prix” marketing communication during 24 years. The problem of the work is that festival organizer uses ineffective marketing communication to reach and invite people to the event. The purpose of bachelor thesis is to find out what marketing tools have been used throughout 24 years, to popularize and attract people to the festival and suggest organizer the most effective marketing communication solutions. To achieve the aim of this work a theoretical literature about marketing communication, communication models and feedback formation were summarized. The marketing communication throughout 24 years was analyzed. Interviews with festival organizer and Latvian Sport dance federation president were made. For visitors feedback 8 structured interviews were made.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“Baltic Grand Prix”
dc.subjectdeju festivāls
dc.subjectmārketings
dc.subjectreklāma
dc.subjectsporta dejas
dc.titleSporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā
dc.title.alternativeInternational Dancesport festival “Baltic Grand Prix” marketing communication during 24 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record