Uzņēmuma "Diana Sveces" iekšējā komunikācija un kultūra
Author
Viļumsone, Megija Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma „Diana Sveces” iekšējā komunikācija un kultūra”. Darba pētnieciskā problēma ir izpētīt „Diana Sveces” iekšējo komunikāciju un kultūru, noskaidrot ar kādiem komunikācijas instrumentiem organizācijas vadība nodod informāciju darbiniekiem, kuri strādā ražotnē. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta organizāciju komunikācija, motivācija un lojalitāte, kā arī organizācijas kultūra. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas pētījumā izmantotās metodes: daļēji strukturēta intervija, intervija un darbinieku aptauja. Pēc pētījumā gūtajiem rezultātiem var secināt, ka uzņēmums „Diana Sveces” iekšējā komunikācija ir vāja, kas būtu jāuzlabo, ieviešot jaunus komunikācijas instrumentus. Atslēgvārdi – iekšējā komunikācija, kultūra, organizācija, „Diana Sveces” darbinieki. Bachelor thesis is „Internal communication and culture of company "Diana Sveces"”. The problem of research is to explore company „Diana Sveces” internal communication and culture and find out which communication tools company used to inform employees. The first part explain organization of communication, motivation and loyality, organizational culture. The second part explain study methods – structured interview, interview and employee survey. According the results of the research company „Diana Sveces” internal communication is poor, which would be improved by the introduction of new communication tools. Keywords: internal communication, culture, organization, „Diana Sveces”, employees.