Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums
Author
Mileika, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot auditorijas viedokli par Latvijas Pasta komunikāciju tiešsaistē. Darba teorētiskā bāze balstās uz informāciju par sociālo mediju attīstību, organizācijas komunikāciju sociālajos medijos un organizācijas tēla veidošanu. Darba metodoloģiskā daļa ietver pētniecisko metožu raksturojumu: kvalitatīvā un kvantitatīvā kontantanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Pētījuma gaitā tika noskaidrotas atšķirības starp Latvijas Pasta vēstījumu un lietotāju vēstījumu sociālajos medijos, kas izriet no abu pušu organizācijas uzlūkošanas īpatnībām. Thesis ““Latvijas Pasts” communication in social media: comparison of the organisation and user messages” defines the differences between content of “Latvijas Pasts” created by the organization and users, meanwhile clarifies the audience's view about “Latvijas Pasts” online communication. The theoretical part consists of the development of social media, organizational communication in social media and the formation of the image of organization. Methodological section of thesis includes the characteristics of research: qualitative and quantitative content analysis, a semi-structured interview and survey. During the research the differences between the organization’s messages and user messages in social media were found from the distinct perspectives of both parties.