Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasma
dc.contributor.authorJerjomina, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:21Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56485
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34532
dc.description.abstractOksana Jerjomina, diplomdarbs pedagoģijā „Bibliotekāra darbība lasīšanas intereses sekmēšanā 1. – 2. klašu skolēniem”. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed., doc. Rasma Vīgante. Darba apjoms: 72 lappuses, ievads, 3 nodaļas, teorētiskā daļa, praktiska daļa, nobeigums, secinājumi, 11 tabulas, 16 attēli, 6 pielikumi. Pētījuma mērķis: noskaidrot skolēnu attieksmi pret lasīšanu un kā šo attieksmi skolas bibliotekāre var izmantot lasīšanas sekmēšanai. Darba teorētiskajā daļā tika pētīts: •pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 1. – 2. klašu skolēnu fizisko, sociālo, prāta un emocionālo attīsību, kā arī attīstības īpatnībām; •lasītprasmes apguves īpatnības. Darba praktiskajā daļā diplomdarba autore izpētīja skolēnu intereses bibliotēkā, 1. un 2. klašu skolēnu attieksmi pret lasīšanu, 1. un 2. klašu skolēnu vecāku attieksmi pret lasīšanu, kā arī skolas bibliotekāres darbības ietekmi uz skolēnu lasīšanas sekmēšanu. Pētījuma rezultāti ir apkopoti diagrammās un attēlos. Darba beigās ir secinājumi. Darba novitāte – ir izstrādāti ieteikumi vecākiem. Atslēgas vārdi: skolas bibliotēka, lasīšanas intereses, 1. – 2. klašu skolēni.
dc.description.abstractOksana Jerjomina, the diploma paper in pedagogy “The librarian activity in interest contributing for the reading of the first and second forms pupils”. The diploma paper’s scientific leader: Dr.paed.doc. Rasma Vīgante. The diploma paper consists of: 72 pages, introduction, three parts: theoretical part, practical part, the ending, conclusions, 11 tables, 16 pictures, 6 appendixes. The aim of the research: to find out pupils’ attitude towards reading and how the school librarian could use this attitude to make the pupils succeed in reading. In the diploma paper’s theoretical part the following aspects have been researched: •pedagogical and psychological literature about the pupils’ physical, social, mental and emotional development in the first and the second forms, as well as some special features in pupils’ development; •special features in reading challenge. In the diploma paper’s practical part the author has researched the pupils’ attitude towards reading in the first and the second forms, their parents’ attitude towards reading and the influence of the school librarian’s work on the pupils’ successful reading. The results of the research have been demonstrated in the diagrams and pictures. The conclusions have been made in the end of the research. The diploma paper’s innovation – some advices have been worked out for the parents. The key words: school library, reading interests, pupils of the first and the second forms.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolas bibliotēka
dc.subjectlasīšanas intereses
dc.subject1.-2.klašu skolēni
dc.subjectlasītprasme
dc.titleBibliotekāra darbība lasīšanas intereses sekmēšanā 1.-2. klašu skolēniem
dc.title.alternativeThe Librarian Activity in Interest Contributing for the Reading of the First and Second Forms Pupils
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record