Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorKudiņa, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-01-24T02:01:28Z
dc.date.available2017-01-24T02:01:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56507
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34542
dc.description.abstractPētījuma “Strukturētās valodas apguve saziņas veicināšanai 7-11 gadus veciem bērniem ar mācīšanās traucējumiem” mērķis ir demonstrēt, pētīt un pārbaudīt saziņas apguves metodi, kas balstītas uz matemātiskās loģikas izteiksmes līdzekļiem. Darbs pamatots ar teoriju par smadzeņu darbību, izmantojot analītisko uztveres un informācijas apstrādes mehānismu. Smadzeņu darbības principi ietverti strukturētās valodas apguves metodē – spēles izmantošanā 7-11 gadus veciem bērniem ar mērķi attīstīt saziņu, lietot ikdienā. Bērnu darbošanās laikā ar spēlēm tiek paplašināts gan valodas krājums, gan loģiskās valodas izteiksmes līdzekļu lietojums. Izveidotās spēles piemērotas bērniem ar mācīšanās traucējumiem, kuriem nepieciešama īsa, kodolīga informācija mācību mērķu sasniegšanai. Pētījuma dati liecina, ka izveidotā spēļu kopa pilnveido bērnu saziņu.
dc.description.abstractThe aim of the research paper “Structured language learning for communication promotion for kids 7-11 years age old with learning difficulties” is to demonstrate, investigate and prove communication method, which is based on mathematical logic expressions. The research work is substantiated with theory about brain activity, using analytic perception and information processing mechanism. The brain working principles are included in structured language learning method – the use of game for children age 7-11 years old with the aim to develop the communication, to develop the communication in every day’s life. During the working process with games the kids expanded both the amount of words in language and the logical language expression use of means. Created games are suitable for kids with learning difficulties, the kids which needs short, succinct information for learning target achievement. The data of research shows that the created game scope improves the communication for kids.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectstrukturētā valoda
dc.subjectspēles
dc.subjectsaziņa
dc.subject7-11 gadus veci bērni
dc.subjectmācīšanās traucējumi
dc.titleStrukturētās valodas apguve saziņas veicināšanai 7-11 gadus veciem bērniem ar mācīšanās traucējumiem
dc.title.alternativeStructured Language Learning for Communication Promotion for Kids 7-11 Years Age Old With Learning Difficulties
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record