Zīmola "Andele Mandele" komunikācija un tās vērtējums
Author
Ezeriņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir “Zīmola “Andele Mandele” komunikācija un tās vērtējums”. Pētījuma laikā tiek apskatīta zīmola Andele Mandele komunikācija un vērtēti ar to saistīti aspekti. Darba mērķis ir novērtēt zīmola Andele Mandele komunikāciju un lietotāju iesaistīšanos zīmola veidošanā, kā arī komunikācijas uztveri auditorijā. Pētījuma laikā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes, lai iegūtie dati tiktu savstarpēji papildināti. Darba gaitā veikta daļēji strukturēta intervija, aptauja, fokusa grupas diskusija un sekundāro datu analīze. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskā pamatojuma, izstrādātas pētījuma metodoloģijas un empīriskās daļas. Nobeigumā autore sniedz secinājumus un priekšlikumus. The title of the thesis is ““Andele Mandele” brand communication and its evaluation”. During the study brand communication of Andele Mandele is examined and the evaluation of brand related aspects is made. The aim of the thesis is to assess the brand communication of Andele Mandele and users generated content aspects as well as monitor the brand perception of its audience. Both qualitative and quantitative research methods are used to obtain the data. During the study relevant data was gained in semi-structured interview, survey, focus group discussion and secondary data analyses. This thesis consists of three parts: theoretical literature review, research methodology and empirical data. The author provides conclusions and recommendations.