Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolita
dc.contributor.authorSkrūzkalne, Inita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-02-12T02:01:44Z
dc.date.available2017-02-12T02:01:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other56759
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34832
dc.description.abstractDiplomdarba ”Mācību tēmas ”Tunikas šūšana” apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē mērķis ir izpētīt, aprobēt un izanalizēt mācību tēmas ”Tunikas šūšana” apguves iespējas un skolotāja vizuālā tēla nozīmi skolēnu mācību motivācijā mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē. Pirmajā nodaļā analizēti, atlasīti pedagoģiskie un psiholoģiskie teorētiskie nosacījumi mācību satura izveidei atbilstoši vecumposmam. Izpētīti mājturības un tehnoloģiju saturu reglamentējošie dokumenti. Otrajā nodaļā izstrādāts mācību saturs - izveidoti mācību līdzekļi un izstrādāts mācību satura ”Tunikas šūšana” stundu tematiskais plāns, vērtēšanas sistēma un kritēriji. Trešajā nodaļā aprobēts mācību tēmas saturs un analizēti iegūtie rezultāti, veikta skolēnu anketēšana un analizēti iegūtie dati. Pētījuma apkopojumā autore secina, skolotāja vizuālais tēls veicina skolēnu mācību motivāciju un radošo darbību mācību procesā mājturībā un tehnoloģijās.
dc.description.abstractThe goal of diploma Theses “Study subject – Sewing tunics” is to explore, analyse and approbate learning opportunities and importance of the visual image of teacher on “home economics and applied technologies” class students’ motivation. Pedagogical and psychological conditions of the relevant teaching content creation according to the particilar students’ age group are being analysed, selected and grounded in the first chapter of the thesis. Regulatory documents regarding home economics and applied technology are analyzed as well in this part of work. The teaching content, curriculum, evaluation system and criteria for study subject “Sewing tunings” are worked out in the second chapter of the Thesis. Author analyzes data of students’ survey and approbates proposed study content in the third part of the Thesis. In summary author concludes that given method is relevant in teaching process of study subject “Home economics and applied techonogies”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolēns
dc.subjectskolotājs
dc.subjectvizuālais tēls
dc.subjectmācību motivācija
dc.subjectšūšana
dc.titleMācību tēmas "Tunikas šūšana" apguve mājturībā un tehnoloģijās
dc.title.alternativeLearning the Topic ‘Sewing Tunica’ in Home Economics and Technologies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record