dc.contributor.advisor | Kalniņa, Sandra | |
dc.contributor.author | Makveja, Diāna Elizabete | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-02-12T02:01:49Z | |
dc.date.available | 2017-02-12T02:01:49Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 56789 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34848 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba nosaukums: Daudzveidīgu aktivitāšu nozīme angļu valodas apguves veicināšanā 5 gadīgiem bērniem. Diplomdarba autore: Diāna Elizabete Makveja Diplomdarba zinātniskās vadītājs: Mg. paed. Sandra Kalniņa Diplomdarba saturs: 53 lpp, 10 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumi, analizētas 65 literatūras vienības. Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt, pamatot un praktiski pārbaudīt daudzveidīgu aktivitāšu nozīmi angļu valodas apguves veicināšanā 5 gadīgiem bērniem. Diplomdarba teorētiskā daļa balstās uz vairāku autoru atziņām (Lieģeniece, 1999, Svence, 1999, Baltušīte, 2000, Cameron, 2001, Marcos, 2001, Piažē, 2002, Vigotskis, 2002, O’Grady, 2005,Vos, 2008, Ellis, 2008, Brice, 2013, Lang, 2014, Charlesworth, 2016). Teorētiskā daļā tika pētīts: pirmsskolas vecuma, tai skaitā 5 gadīgu bērnu, pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums; pedagoģiskie priekšnosacījumi angļu valodas apguves veicināšanā 5 gadīgiem bērniem; mācīšanās stilu atšķirības; daudzveidīgu aktivitāšu izmantošana angļu valodas nodarbībās pirmsskolā. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums par daudzveidīgu aktivitāšu nozīmi angļu valodas nodarbībās pirmsskolā. Praktiskajā pētījumā piedalījās 98 vecāki, 20 skolotāji un 10 bērni. Pamatojoties uz rezultātiem, diplomdarba autore secina, ka daudzveidīgas aktivitātes angļu valodas nodarbībās palīdz bērniem mācīties valodu, ņemot vērā katra bērna individualitāti, fizisko, emocionālo, sociālo, kognitīvo, garīgo attīstību un mācīšanās stilu. Atslēgas vārdi: angļu valodas apguve pirmsskolā, daudzveidīgas aktivitātes, 5 gadīgi bērni. | |
dc.description.abstract | Name of the Diploma work: Role of diverse activities in promoting the acquisition of the English language of 5-year old children. Diploma work written by Diana Elisabeth Makveja Diploma work supervised by Mg. paed. Sandra Kalniņa Contents of Diploma work: 55 pages, 10 images, 3 graphs, 4 attachments, 64 analysed literature units. Aim of study: theoretically research, investigation, substantiate and practically examine the importance of diverse activities for very young English learners (5-year old children). Diploma theoretical part is based on the findings of several authors (Lieģeniece, 1999, Svence, 1999, Baltušīte, 2000, Cameron, 2001, Marcos, 2001, Piažē, 2002, Vigotskis, 2002, O’Grady, 2005, Vos, 2008, Ellis, 2008, Brice, 2013, Lang, 2014, Charlesworth, 2016). Theoretical framework consists of the study of: pedagogical and psychological characteristics of preschool aged children (including 5-year old children); pedagogical requirements for very young English learners (5-year old children); different learning styles; usage of various diverse activities in English language classes in preschool institutions. Practical part of the research was carried out on the importance of diverse activities in English language classes in preschool institutions. In practical research, participation included 98 parents, 20 teachers and 10 children. Based on the results, Diploma author concludes that diverse activities used in English lessons help in language learning, also by taking into account each child's individuality, physical, emotional, social, cognitive, mental development and learning style. Keywords: Very Young English learners, Diverse Activities, 5-year Old Children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Angļu valodas apguve pirmsskolā | |
dc.subject | Daudzveidīgas aktivitātes | |
dc.subject | 5 gadīgi bērni | |
dc.subject | Very Young English learners | |
dc.subject | Diverse Activities | |
dc.title | Daudzveidīgu aktivitāšu nozīme angļu valodas apguves veicināšanā 5 gadīgiem bērniem | |
dc.title.alternative | Role of Diverse Activities in Promoting the Acquisition of the English Language of 5-Year Old Children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |