Studentu komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi : pedagoģijas teorija un vēsture
Loading...
Date
Co-author
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Language
lav
Abstract
TĒZES
1. Komunikatīvo prasmju līmeni, studējot angļu valodu specialitātē,
raksturo šādi rādītāji:
• viedokļu apmaiņa par partnera rīcību un apgalvojumiem,
• vēstījumu mērķu un valodas izteiksmes līdzekļu izpratne,
• partneru informēšana par savām domām un izjūtām,
• partneru informētības kontrole par konkrēto tematu.
2. Komunikatīvo prasmju līmeņa rādītājus kvantitatīvi raksturo partneru
mijdarbību biežuma vērtējumi.
3. Komunikatīvo prasmju līmeni paaugstina šādi pedagoģiski
psiholoģiskie līdzekļi:
• mērķu apgabalu sakritība grupā priekšmeta studijās,
• mērķtiecīga studentu grupas izziņas darbības pedagoģiskā
vadība,
• divvirzienu un daudzvirzienu komunikācija,
• personības attīstību veicinoša savstarpējā atkarība un atbildība.
4. Komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski
psiholoģisko līdzekļu realizēšanai, studējot angļu valodu specialitātē,
nepieciešami problēmuzdevumi, kuri ietver:
• problēmsituācijas,
• valodas produktīvo prasmju komunikatīvās darbības,
• studentu specializācijai piemērota saturu.
Keywords
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education, Komunikācija, Komunikatīvās prasmes, Pedagoģiskā psiholoģija, Verbālā komunikācija, Studentu komunikatīvās prasmes, Sociālā kompetence, Pedagoģiskā saskarsme, Pedagoģiskais eksperiments, Sociālā psiholoģija, Communication, Communicative language teaching, Organizational behavior, Communicative methodology, Social psychology