Studentu komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi : pedagoģijas teorija un vēsture

Abstract

TĒZES 1. Komunikatīvo prasmju līmeni, studējot angļu valodu specialitātē, raksturo šādi rādītāji: • viedokļu apmaiņa par partnera rīcību un apgalvojumiem, • vēstījumu mērķu un valodas izteiksmes līdzekļu izpratne, • partneru informēšana par savām domām un izjūtām, • partneru informētības kontrole par konkrēto tematu. 2. Komunikatīvo prasmju līmeņa rādītājus kvantitatīvi raksturo partneru mijdarbību biežuma vērtējumi. 3. Komunikatīvo prasmju līmeni paaugstina šādi pedagoģiski psiholoģiskie līdzekļi: • mērķu apgabalu sakritība grupā priekšmeta studijās, • mērķtiecīga studentu grupas izziņas darbības pedagoģiskā vadība, • divvirzienu un daudzvirzienu komunikācija, • personības attīstību veicinoša savstarpējā atkarība un atbildība. 4. Komunikatīvo prasmju līmeņa paaugstināšanas pedagoģiski psiholoģisko līdzekļu realizēšanai, studējot angļu valodu specialitātē, nepieciešami problēmuzdevumi, kuri ietver: • problēmsituācijas, • valodas produktīvo prasmju komunikatīvās darbības, • studentu specializācijai piemērota saturu.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By