Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorMazure, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:07:57Z
dc.date.available2017-07-01T01:07:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59227
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35044
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis bija izpētīt profesionālo pilnveidi Angļu valodas skolotājiem Latvijā un atklāt Latvijas Angļu valodas skolotāju asociācijas (LAVSA) ieguldījumiem tajā. Šīs grāmatas autors uzskata, ka profesionālā attīstība ir svarīga veiksmīgam izglītības procesam, turklāt, teorija apstiprina, ka pedagogu profesionālā pilnveidošanās uzlabo skolēnu mācīšanās procesu un sasniegumus. Izvēlētā pētījuma metode bija anketa. Datu vākšanas metodes bija intervija ar Latvijas Angļu valodas skolotāju asociācijas prezidenti un anketa Latvijā strādājošajiem Angļu valodas skolotājiem par profesionālās pilnveides iespējām un kvalitāti Latvijā un Latvijas Angļu valodas skolotāju asociācijas ieguldījumu tajā. Pētījuma dati atklāj, ka Latvijā strādājošie Angļu valodas skolotāji atzīst, ka LAVSA ir lietderīga skolotāju profesionālai pilnveidei, bet ir daudz ierosinājumu veiksmīgam profesionālās pilnveides procesam nākotnē.
dc.description.abstractThe aim of Paper was to explore the professional development for English teachers in Latvia and to discover the Latvian Association of Teachers of English (LATE) investment in it. The author of this Paper believes that professional development is important for a successful education process, in addition, the theory confirms that teachers’ professional development improves students’ learning process and achievements. The selected research method was a survey. Data collection methods were an interview with the president of the Latvian Association of Teachers of English and a questionnaire to English teachers in Latvia about the opportunities and the quality of professional development in Latvia. The study reveals that English teachers in Latvia find that LATE is useful in terms of their professional development, but have a lot of suggestions for a successful process of professional development in the future.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectprofesionālā pilnveide
dc.subjectskolotāju izglītība
dc.subjecttopošo skolotāju izglītība
dc.subjectLAVSA
dc.subjectprofessional development
dc.titleLatvijas Angļu valodas skolotāju asociācijas ieguldījums skolotāju profesionālajā pilnveidē Latvijā
dc.title.alternativeLatvian Association of Teachers of English in Teachers’ Professional Development in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record