Mobilo ierīču skriešanas aplikāciju izmantošanas iespējas interešu izglītībā sākumskolas vecumposmā
Author
Pluģis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
21. gadsimta tehnoloģiju pasaulē gandrīz katram cilvēkam ir viedtālrunis, kurā ir daudz daţādas aplikācijas. Mobilo ierīču lietotāju vidū, kuri īsteno veselīgu dzīvesveidu, populāras ir fizisko aktivitāšu aplikācijas. Mūsdienās arvien jaunākiem bērniem ir pašiem savi viedtālruņi vai pieeja tiem. Diplomdarba tēma - Mobilo ierīču skriešanu aplikāciju izmantošanas iespējas interešu izglītībā sākumskolas vecumposmā. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, nobeiguma secinājumiem un pielikuma. Teorētiskajā daļā tiek analizēta interešu izglītības sistēma Latvijā, ar to saistītie normatīvie dokumenti. Sākumskolas vecumposma fiziskās, psiholoģiskās un sociālās īpatnības un apkopota informācija par viedierīču aplikācijām. Praktiski pētnieciskajā daļā ir apkopoti un analizēti dati par skriešanas aplikācijas Endomondo piemērotību sākumskolas vecumposmam un bērnu un vecāku attieksmi pret to. In the age of 21st century technologies almost every person has a smartphone with many different applications. With smartphone users who pursue a healthy lifestyle, applications dedicated to physical activity are popular. Nowadays children at an even younger age have a smartphone or access to one. The subject of this bachelor thesis - Mobile Applications for Running in Interest-Related Education in Primary School. The thesis consists of an introduction, a theory part, a research part, conclusions and an appendix. In the theoretical part of this paper the education of interests in Latvia and its regulatory framework is analyzed. As well as the specific physical, psychological and social features children at elementary school age show and the accessible Information about Applications for smartphones and other mobile devices is looked at. In the research part of the paper the data about the running application "Endomondo", its usefulness for elementary school-aged children is analyzed and the feedback about the application from the children and their parents is evaluated.