Vecākās pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustības apguves sekmēšana kustību rotaļās
Author
Aldersone, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba nosaukums:Vecākās pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustības apguves sekmēšana rotaļās. Pētījumu mērķis: Noskaidrot vecākā pirmsskolas vecuma bērna pamatkustību sekmēšanu caur kustību rotaļām. Teorētiskā daļā aplūkots: Pamatkustības nozīmes vecākās pirmsskolas vecuma bērniem; Fiziskās aktivitātes pirmsskolas vecuma bērniem; Bērnu attīstības vajadzības 6 – 7 gadus vecumā; Kustību rotaļu nozīme, pirmsskolas bērniem. Praktiskajā daļā tika pētīts kā un vai sagatavošanas grupas bērni ir apguvuši pilnvērtīgi pamatkustības. Darbā tika pētīti bērnu sasniegumi pirms pētījuma uzsākšanas un pēc. Tika izveidotas tabulas, kurā vērojami bērnu attīstība. Darba apjoms: 51.lpp, 4 tabulas, 4 attēli, 1 pielikums, 12 avoti. Atslēgvārdi: pamatkustības, rotaļas, lēkšana, rāpošana. Thesis title: The promotion of basic-movement process in gaumes of the oldest preschool children. The aim of the Research: Clarify the oldest pre-school children basic-movements promotion through motion-games. The theoretical part consists of: The importance of basic-movements for the oldest pre-school children; The physical activities for pre-school children; Child development needs at the age of 5-6; The importance of motion-games for pre-school children. In the practical part of this bachelor paper, it will be researched whwther preparatory group children have fully learned the basic-movements. In the bachelor paper an analysis has been done before and after the research on children accomplishments. For this purpose, namely, to see the progress of children, charts have also been developed. The extent of the bachelor paper: 51 pages; 4 charts; 4 photos; 1 appendix; 12 sources. The key words: basic-movements; games; jumping, crawling.