Lietotņu izveide augstas izšķirtspējas monitoru sienai, izmantojot OpenGL API
Author
Ķeiris, Matīss
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek izpētītas iespējas izstrādāt OpenGL API bāzētas grafiskās lietotnes iespējas uz virtuālas mašīnas bāzētai monitoru sienai. Tiek izstrādāta lietotne, kas ļauj konfigurēt ēnotāja programmu, objektu skaitu, ekrāna izmēru. Darba mērķis ir noskaidrot OpenGL lietotņu izstrādes robežas uz virtualizētas mašīnas bāzētas monitoru sienas un kādus ierobežojumus rada šī sistēma. Lai veiktu izpēti tiek izmantots C# programmēšanas valodai pielāgots OpenGL API interfeiss OpenTK, izmantots C# ietvars .NET Core, kas ļauj izstrādāt platformas neatkarīgas lietotnes, un izstrādes vide Visual Studio 2017 Community. Darba rezultātā tiek piedāvāts strādājošs risinājums, kas veic analīzes iegūšanu, veikta šī risinājuma testēšana uz monitoru sienas, ievākta statistika un aprakstīti iegūtie rezultāti. This work analyzes posibilities to develop on OpenGL API based graphical applications. During this work an application is developed that is configurable to use different shader programs, object count and display resolution. The goal of this work is to find OpenGL application boundries on virtual machine based monitor wall and find the limitation of system. For analysis C# programming language is used with OpenGL API interface OpenTK. C# framework .NET Core is user to allow development of cross-platform application. Application is developed using Visual Studio 2017 Community IDE. This work offers working solution that gathers statistics. This application is used to test the monitor wall solution, gather statistics and these results are described and analyzed.