AS "Tērvetes AL" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas.
Author
Rozenfelde, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “AS “Tērvetes AL” mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz patērētāju aptaujas datu rezultātiem, izpētīt un analizēt mārketinga komunikācijas veidu pielietojamību uzņēmumā AS Tērvetes AL un sniegt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz literatūru par mārketingu, marketinga komunikācijas būtību un veidiem, pētījuma daļa uz patērētāju aptauju. Darba izpētes procesā tika secināts, ka uzņēmums AS Tērvetes AL gadiem ir ieguvis patērētāju uzmanību ar alus produkciju, kas atvieglo uzņēmuma mārketinga komunikāciju, jo spēj ar augsto produkcijas kvalitāti saglabāt un iegūt jaunus klientus. AS Tērvetes AL vajadzētu uzlabojot mārketinga komunikāciju stratēģija, īpaši pievēršot uzmanību sociālajiem tīkliem, kas iespējams spētu piesaistīt jaunus klientus un atgādinātu esošajiem klientiem par uzņēmuma produkciju. Darba apjoms ir 72 lapaspuses, tajā ir 21 attēli, 6 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, patērētāji, efektivitāte, reklāma, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings, personiskā apkalpošana, sociālie tīkli, AS Tērvetes AL. The goal of the bachelor, “AS “Tērvetes AL” marketing communication analysis and improvement opportunities” based on theoretical knowledge about marketing communication and on consumers survey results, examine and research usefulness of various marketing communication types for enterprise AS Tērvetes AL and to give proposals for its improvement. The theoretical base for the paper is literature about marketing, marketing communication meaning, and its types; examine part is based on consumers survey. During examination process following conclusions were made, enterprise AS Tērvetes Al over the years has gain customers attention with its beer assortment, what serves as a good help for marketing communication. With the help of high-quality, the enterprise can reach and hold new customers, as well to remind current customers about the products. Work volume is 72 pages, 22 illustrations, 6 tables and 7 annexes. Keywords: marketing communication, consumers, efficiency, advertisement, sales improvement, direct marketing, personal service, social media, AS Tērvetes AL.