Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andris
dc.contributor.authorŠtendenberga, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:43Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57655
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35330
dc.description.abstractMaģistra darba „ AAS “Baltikums Vienna Insurance Group” nedzīvības apdrošināšanas tirgus daļas palielināšanas iespējas” mērķis ir izvērtēt nedzīvības apdrošināšanas tirgu Latvijā, kā arī noskaidrot Baltikums nedzīvības apdrošināšanas tirgus daļas palielināšanas iespējas. Maģistra darba apjoms ir 88 lpp. un tas sastāv no piecām nodaļām. Pirmajā nodaļā autore analizē apdrošināšanas pakalpojuma ekonomisko būtību. Otrajā nodaļā tiek analizēts un raksturots klientu apmierinātības jēdziens un tā vērtēšanas metodes, kamēr trešajā nodaļā autore analizē nedzīvības apdrošināšanas nozari Latvijā un Baltikums vietu tajā. Ceturtajā nodaļā autore atspoguļo Baltikums klientu apmierinātības pētījuma rezultātus un dod priekšlikumus darbības uzlabošanai piektajā nodaļā. Maģistra darba noslēgumā ir izdarīti secinājumi un doti priekšlikumi Baltikums nedzīvības apdrošināšanas tirgus daļas palielināšanai. Darba uzskatāmībai autore izmantojusi 30 attēlus un 7 tabulas, kā arī pievienojusi divus pielikumus.
dc.description.abstractMaster's Thesis "AAS "Baltikums Vienna Insurance Group" non-life insurance market share growth opportunities" aim is to assess the Latvian non-life insurance market, as well as find out Baltikums non-life insurance market share growth opportunities. Master's work consists of 88 p. and is composed of five sections. In the first chapter, the author analyzes the economic nature of insurance. The second chapter analyzes and describes the customer satisfaction concept and its evaluation methods, while the third chapter analyzes the non-life insurance sector in Latvia and Baltikums place in it. In the fourth chapter the author reflects Baltikums customer satisfaction survey results and gives suggestions to improve the performance in the fifth chapter. At the end of master's thesis author gives conclusions and proposals about the possibilities to increase Baltikums non-life insurance market share. For better information visualization author has used 30 images and 7 tables in the thesis, and added two annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectapdrošināšana
dc.subjectklientu apmierinātība
dc.subjectpakalpojumu kvalitāte
dc.subjecttirgus daļa
dc.subjectmijiedarbība
dc.titleAAS "Baltikums Vienna Insurance Group" nedzīvības apdrošināšanas tirgus daļas palielināšanas iespējas.
dc.title.alternativeAAS "Baltikums Vienna Insurance Group" non-life insurance market share growth opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record