Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorBiezā, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:47Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57748
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35345
dc.description.abstractMaģistra darba ‘’Zīmola ‘’MSC’’ tēls un tā veidošanas faktori darbinieku mērķauditorijā’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmola tēlu, kultūru un vērtībām iekšējā tēla veidošanas kontekstā, kā arī uz darbinieku aptaujas datu, intervijas un iekšējās komunikācijas instrumentu analīzes rezultātiem, novērtēt zīmola ‘’MSC’’ tēlu darbinieku mērķauditorijā un izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz literatūru par zīmola tēlu, kultūru un vērtībām. Pētījuma metodoloģija iekļauj darbinieku aptauju, interviju un kontentanalīzi. Pētījuma rezultātā secināts, ka zīmolam ‘’MSC’’ ir pozitīvs un veiksmīgs tēls darbinieku auditorijā, pateicoties bagātajām asociācijām, spilgtajai zīmola personībai, kas saistīta ar uzņēmumam raksturīgo kultūru, un daudzveidīgajiem komunikācijas instrumentiem. Zīmolam būtu nepieciešams uzlabot mārketinga stratēģiju, meklējot iespējas, kā veidot noturīgāku viedokli un iespaidus par zīmolu un kā iesaistīt darbiniekus zīmola veidošanā. Galvenie izaicinājumi ir saistīti ar jaunu darbinieku ienākšanu un iesaistīšanu uzņēmuma kultūrā, pateicoties straujajiem uzņēmuma attīstības tempiem. Darba apjoms ir 90 lapaspuses, tajā ir 24 attēli, 9 tabulas un 11 pielikumi.
dc.description.abstractMaster thesis ‘’MSC brand image and its setting factors in employees audience’’ aim is based on the theory of brand image, culture and values in internal image context as well as the results of an employee survey, interview and internal communication content analysis data results evaluate brand ‘’MSC’’ image in employees audience and draw up proposals to improve brand image. The theoretical foundation is based on the literature on brand image, culture and values. Reserch methodology includes employees survey, interview and content analysis. Result of the study concluded that brand ‘’MSC’’ has positive and successful image thanks to rich associations, bright brand personality which reflects companies typical culture and various communication tools. It is necessary to improve marketing strategy searching the ways how to create more permanent opinion and impressions towards brand and try to find ways how involve employees in brand building process. Main challenges are still connected with newcomer including in company culture thanks to rapid development of enterprise. Paper contains 90 pages, which includes 24 pictures, 9 tables and 11 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmola tēls
dc.subjectzīmola kultūra
dc.subjectzīmola vērtības
dc.subjectzīmols ‘’MSC’’
dc.titleZīmola "MSC" tēls un tā veidošanas faktori darbinieku mērķauditorijā.
dc.title.alternativeMSC brand image and its setting factors in employees audience.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record