Digitālā mārketinga speciālista kompetences uzņēmuma mārketinga darbības effektivitātes nodrošināšanas kontekstā.
Author
Emkena, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko aspektu analīzi, uzņēmumu pārstāvju aptaujas rezultātiem, darba piedāvājumu kvalitatīvo kontentanalīzi un ekspertu intervijām, izpētīt un izanalizēt digitālā mārketinga speciālistam nepieciešamās kompetences, kā arī izvirzīt priekšlikumus to pilnveidošanai, sekmējot uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāti. Maģistra darbs sastāv no piecām nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīta uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāte, otrajā nodaļā - zināšanu, prasmju un kompetenču nozīme uzņēmuma darbības nodrošināšanai. Trešajā nodaļā analizēts digitālais mārketings un tā vide. Ceturtajā nodaļā raksturotas digitālā mārketinga speciālistam nepieciešamās akadēmiskās un profesionālās kompetences. Piekto nodaļu veido pētījuma empīriskā daļa, kas sastāv no aptaujas, darba piedāvājumu kontentanalīzes un ekspertu intervijām. Rezultātā, pēc iegūto aptaujas anketu, darba piedāvājumu un ekspertu interviju datu analīzes, tika izdarīti secinājumi un pierādītas pētījumā izvirzītās hipotēzes. Maģistra darba apjoms ir 183 lapaspuses. Tajā ir 45 attēli, 5 tabulas, 23 pielikumi un 96 literatūras avoti. Darbs rakstīts latviešu valodā. The purpose of this work is to analyze the main competencies of digital marketing specialist in the context of enterprise marketing performance efficiency. The goal is to develop proposals for the improvement of competencies to promote the enterprise’s marketing performance efficiency. The content is divided into five chapters. Chapter 1 examines the theoretical aspects of marketing performance efficiency in enterprise. Chapter 2 explains knowledge, skill and competencies significance to the company. Chapter 3 is an analysis of digital marketing and its environment. In the chapter 4 are characterized academic and professional competences that are required for digital marketing specialist. The 5th chapter consists of the empirical part of the study, which consists of surveys, job content analysis and expert interviews. As a result, obtained by questionnaire, job offer and expert interview data analysis, the conclusions were reached and the study hypothesis was proven. The Master thesis has 183 pages, 45 illustrations, 5 tables, 23 appendixes and 96 literature sources. Paper is written in Latvian language.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Mārketinga specifika kultūras nozarē uz VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” mārketinga komunikāciju analīzes pamata.
Andrejeva, Jolanta (Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darbā tiek analizēta mārketinga specifika kultūras nozarē. Pētījuma mērķis ir izpētīt klientu apmierinātību ar kultūras organizācijas mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošanu, noskaidrojot, cik efektīvi tie ... -
Moderno mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošanas nozīme uzņēmumu mārketinga komunikācijas attīstībā Latvijā
Ločmelis, Deniss (Latvijas Universitāte, 2011)Uzņēmumiem acīmredzami pasliktinās komunikācija ar klientu, taču vai tas notiek tamdēļ, ka sabiedrībā sāk mainīties tieši informācijas tehnoloģiju un citu mediju lietošanas tendences un uzņēmumu mārketinga komunikācijas ... -
Mārketinga plānošana autotirdzniecības uzņēmumā un SIA „Motors Latvia” mārketinga darbība
Skulte, Artis (Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga plānošana auto tirdzniecības uzņēmumā un SIA „Motors Latvia” mārketinga darbība”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga mix elementu pielietojumu uzņēmumā SIA „Motors Latvia”, ...