Abreviatūras rakstos par jauniem uzņēmumiem
Author
Pašegorova, Valērija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karpinska, Laura
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmējdarbības vide pieprasa precīzu un skaidru komunikāciju, tādēļ iniciālismi un akronīmi, kā saīsinājumu veidi, saīsina garās frāzes. Šī pētnieciskā darba mērķis bija izpētīt saīsinājumu izmantošanu rakstos par jaunajiem uzņēmumiem. Turklāt pētījumā tika noteikti saīsinājumu veidi, kas parādās rakstos par jaunajiem uzņēmumiem, kā arī to izmantošanas iemesli. Lai sasniegtu mērķi un atbildētu uz pētnieciskā darba jautājumiem, tika izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā pētnieciskā metode. Pētījuma rezultāti parādīja, ka rakstos par jaunajiem uzņēmumiem tiek izmantoti gan iniciālismi, gan akronīmi. Turklāt tika konstatēts, ka rakstos par jaunajiem uzņēmumiem saīsinājumi tiek izmantoti garo frāžu saīsināšanai un vietu ietaupīšanai. The business environment requires precise and clear communication that is why initialisms and acronyms, as the types of abbreviations, shorten the long phrases. The present research aims to examine the use of abbreviation in articles on startups. In addition, the research has identified the types of abbreviations that appear in articles on startups and reasons for using abbreviations there. In order to achieve the goal and answer the research questions the research used quantitative and qualitative approaches. The results of the study show that both initialisms and acronyms are used in articles on startups. Furthermore, it was found that abbreviations are used in articles on startups to shorten long phrases and save space in the articles.