Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavlovska, Dina
dc.contributor.authorLinde, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:11:32Z
dc.date.available2017-07-01T01:11:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59975
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35630
dc.description.abstractŠī bakalaura darba tēma ir koprakstīšanas process interneta vidē. Pētījuma mērķis ir izanalizēt, kādas rakstības un labošanas stratēģijas izmanto franču valodas kā svešvalodas apguvēji koprakstīšanā izmantojot wiki. Pētījums ir sadalīts četrās daļās. Pirmajā daļā tiek aplūkotas rakstīšanas stratēģijas, to īpašības un izmantošanas mērķi, savukārt otrajā daļā tiek analizēti jautājumi par labošanas stratēģijām. Trešajā daļā ir attēlotas wiki un koprakstīšanas īpašības. Praktiskajā daļā tiek analizēti rakstiskie darbi, ko papildina daļēji strukturētās (fr. sémi-directifs) intervijas, kas ļauj vienlaicīgi darboties ar objektīviem datiem (rakstīto darbu garums un saturs, sevis labošana (fr. autocorrection) un pāru labošana (fr. correction de pair)), kā arī piekļūt apguvēju dažādiem izvēles stratēģiju iemesliem.
dc.description.abstractThis paper is devoted to the study of the online collaborative editorial process. The aim of the research is to identify the writing and correction strategies used by Latvian students of French language during collaborative writing in a wiki. The study is organized in four parts. The first part focuses writing strategies, their characteristics and objectives. The second part addresses the question of correction strategies. The third part presents the characteristics of wikis and collaborative work. In the empiric part of the bachelor’s thesis, the analysis of written productions of the learners is supplemented by the results of semi-directive interviews, which makes it possible to operate with objective data (length and content of the writings, self-correction and peer correction) as well as access to the reasons for certain strategic choices of learners.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectrakstības stratēģijas
dc.subjectlabošanas stratēģijas
dc.subjectfranču valoda kā svešvaloda
dc.subjectkoprakstīšana
dc.subjectwiki
dc.titleRakstīšanas un labošanas stratēģijas koprakstīšanā: wiki lapas izmantošana darbā ar latviešu franču valodas kā svešvalodas apguvējiem
dc.title.alternativeWriting and correction strategies in collaborative writing: example of using wiki with Latvian learners French as a foreign language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record